איך להעלות את רמות הדופמין שלכם כדי לא להרגיש אף פעם לחץ או דיכאון שוב!

הכתבות החזקות ביותר לפני כולם בקבוצות של בריא לדעת

 

דופמין הוא מוליך עצבי אשר חיוני מאוד לאושר שלנו. הדופמין משפיע על תפיסת העולם שלנו וגורם לנו להיות יותר אופטימיים . רמות דופמין נמוכות עלולות לגרום לשליליות, דיכאון, ובעיות רגשיות נוספות.

למרבה המזל, במאמר זה תוכלו לקרוא על מספר דרכים טבעיות ופשוטות שיעזרו לכם להגדיל את רמות הדופמין בגופכם מבלי לקחת תרופות.

לא להתמכר
התמכרויות מכל הסוגים כמו לקניות, ליחסי מ ין, אלכוהול, סמים, או כל סוג אחר של התנהגות ממכרת בדרך כלל מספקת וגורמת לאושר לזמן קצר מאוד, ולאחר מכן מובילה לחיים לא מתגמלים.

השלימו משימות קטנות

רמות הדופמין גודלות לאחר השלמת משימות. יתר על כן, רמות הדופמין גבוהות יותר כאשר המשימה שהושלמה היא פיזית, ולא נפשית או מנטלית.

ליצור משהו
לעשות משהו יצירתי גורם לרמות הדופמין לעלות. אין צורך להיות אמן מקצועי כדי להיות יצירתי. ניתן לבחור תחום כמו: ציור, כתיבה, משחק עם לגו, פיסול, צביעה, ציור, סריגה, שירה, צילום, או כל פעילות מעניינת אחרת. העניין הוא למצוא משהו אשר מרגיע והופך אתכם למאושרים.

לעשות פעילות גופנית

פעילות גופנית בהחלט יכולה להגביר את רמות הדופמין. יתר על כן, היא מגדילה את רמות הסרוטונין והאנדורפינים, ובכך יוצרת שמחה ומפיגה את המתח.

האזנה למוסיקה

ההאזנה למוסיקה טובה מעלה את רמות הדופמין וגורמת להרגשה מדהימה. עם זאת, חשוב לדעת כי עלייה זו היא זמנית בלבד, והיא אינה מובילה להגשמה לטווח ארוך.

מדיטציה

מדיטציה מגדילה את רמות הדופמין באופן שונה מאשר תרגילים אירוביים. זה מרגיע את המוח, גורם להרגשה טובה יותר, עוזר למצוא סיפוק ואף יוצר אנרגיה חיובית יותר.

הדבר החשוב ביותר הוא שאנחנו צריכים ללכת אחרי הלב שלנו כדי להיות מאושרים.

שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.