אם אינכם רוצים שילדיכם יהיו גסים, תפסיקו לעשות את 5 הטעויות האלה!

שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
לפני שאתה ממשיכים לקרוא, שמרו את מקומכם איתנו בקבוצות הוואטסאפ
קבוצות הוואטסאפ

לכל הורה יצא להיתקל לפחות בהתקף זעם בעייתי אחד של ילדיו. חלק מההורים לא יודעים איך להתמודד עם בעיות אלה וזה בסדר, כי במאמר של היום, אנחנו הולכים להציג בפניכם 5 טעויות שכמעט כל הורה עושה וצריך להפסיק לעשות אותם במיידי!

אמה ג'נר, אישה מפורסמת מאוד בארה"ב הידועה בזכות תוכניתה בסגנון "סופר נני". היא זו אשר חשפה 5 שגיאות שהורים עושים ועתידים לסבול מהתוצאות שלהן במוקדם או במאוחר.

הנה חמש הטעויות הנפוצות שעליכם להפסיק לעשות:

1. "לפחד" מהילדים

אנחנו יכולים להסביר את זה עם דוגמה: אם ילד רוצה לשתות חלב מכוס שונה, ולא מהכוס הקבועה שלו, ההורים מיד יתחילו לחפש עוד כוס במקום לדחות את בקשתו. הם עושים זאת משום שהם חוששים שהילד יתחיל לבכות או יסרב לאכול.

אמה טוענת כי זו טעות ענקית. אסור לכם לאפשר לילד לתת לכם פקודת. אם הם רוצים לבכות, זה בסדר להשאיר אותם לבכות, אבל אף פעם אל תגדלו את ילדיכם כאשר הם מקבלים כל מה שהם מבקשים. תחשבו על המסר שהם מקבלים כאשר הם מקבלים כל מה שהם רוצים רק בגלל שהם בוכים.

2. לתרץ התנהגות לא ראויה ( "ככה זה ילדים")
זוהי גם אחת השגיאות הנפוצות ביותר. הדבר רק מניע את ילדיכם להמשיך להיות בעייתיים ובלתי אחראיים אם אתם מצדיקים התנהגות פסולה והתפרצויות בפומבי באמצעות הביטוי הזה.

3. אתם לא מאפשרים לאחרים להעמיד אותם במקומם

בעבר, היה נהוג שמורים נוזפים בילדים כאשר הם התנהגו בצורה לא נכונה. אך למרבה הצער בימינו, זה כמעט בלתי אפשרי, כי אם מורה או גורם סמכות אחר מנסה להעמיד ילד על מקומו, ההורים נוטים להתרגז. אם אתם מתנהגים ככה, וכועסים על הגורם המוסמך – אתם בעצם אומרים לילדים שלכם להתפרע ולחשוב שהם לא אשמים, אלא המורה.

4. לדאוג להם יתר על המידה

הורים נוטים לדאוג לילדים שלהם יותר מדי. זה טוב עבור האבולוציה, אבל אנחנו צריכים גם ליצור לוח זמנים בהתאמה לצרכים של הילדים: מזון, בגדים, סיעוד ועוד.

הורים כיום מספקים את כל הצרכים והבקשות של ילדיהם. אתם לא יכול לתת להם כל מה שהם רוצים, מתי שהם רוצים. אין גם באפשרותכם להוציא לפועל כל דבר שהם מבקשים.
שום דבר לא יקרה לילד אם אומרים לו "לא".

5 שימוש מופרז בכלי עזר לקיצורי דרך

לדוגמה: הורים היום מרבים להשתמש בדברים רבים רק כדי להפיג את שיעמום ילדיהם וכדי שיתנהגו יפה. הם נותנים להם המון מכשירים אלקטרוניים בכל פעם שהם מחכים בתור לרופא, בעלייה למטוס, מחכים לאוטובוס, או רק מבשלים או מנקים בביתם. חשוב מאוד ללמד את הילדים איך להיות סבלניים, הם צריכים ללמוד איך להעסיק את עצמם בכוחות עצמם. הם צריכים גם ללמוד דחיית סיפוקים.

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.
שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו