באמצעות 4 מזונות אלו שכולנו מכירים ניתן להילחם ובדרך טבעית לחלוטין בנשירת שיער!

שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
לפני שאתה ממשיכים לקרוא, שמרו את מקומכם איתנו בקבוצות הוואטסאפ
קבוצות הוואטסאפ

האם ידעתם שכולם מאבדים 50 עד 100 קווצות שיער בכל יום?

זה נורמלי לחלוטין,  כ-80 מיליון אמריקאים חווים אבדן שיער עם הגיל, בעוד אצל אחרים השיער נושר בגלל הפרעות בבלוטת התריס, תנודות הורמונליות, מתח, חסרים תזונתיים, או תרופות. תהא הסיבה אשר תהיה, להתמודד עם זה יכול להיות כאב ראש לא קטן.

אם אתם חושבים לקנות מינוקסידיל, תחכו עם המחשבה. כימיקל צמיחת שיער זה בהחלט עובד, אבל תופעות הלוואי לא נעימות.  דרמטיטיס, נפיחות וגירוד היו קשורים כולם לשימוש במינוקסידיל. זה המקום שבו התזונה חשובה. על פי מחקר, אפשר לקדם את צמיחת השיער באמצעות מזון. הנה רשימה של מזונות שאתם יכולים לאכול בכדי להילחם באיבוד שיער.

אגוזים

עם רמות גבוהות של שומנים טובים כמו אומגה -3 ו -6, קל לראות מדוע אגוזים הם בריאים. ועל פי מחקר שנערך בשנת 2015 של דרמטולוגיה קוסמטית, שומנים אלו עשויים לעזור במניעת נשירת שיער. בניסוי שנעשה, 120 משתתפות עם נשירת שיער קיבלו תוספת המכילה אומגה -3 ו אומגה -6 חומצות שומן בתוספת נוגדי חמצון. לאחר 6 חודשים של תוספת, 90% מהנשים ראו ירידה בנשירת השיער! בנוסף, 87% דיווחו על שיער סמיך יותר, בעוד ש -86% דיווחו על שפור באורך השיער. התוסף הקטין באופן מובהק את אחוז השערות בשלב הטלילוגן "נשירה".

אצות

אצות הם לא עבור כולם, אבל אם אתם אוהבים את הטעם, תאכלו. במחקר קליני שנערך בשנת 2015 מצא כי תוספי מזון עם תמציות אצות משפר את צמיחת השיער. במשתתפים עם נשירת שיער קלה או בינונית. לאחר 16 שבועות, אפילו עובי השיער והנפח השתפרו. החוקרים גם ראו יתרונות לדלקת הקשקשים ודלקת הקרקפת. זה חדשות טובות עבור נשירת שיער, וזה מונע גירוד, שיכול לגרום לנזק בשיער.

תרד

במחקר שנערך בשנת 2013 בתחום הפרמקולוגיה והפיזיולוגיה של העור, החוקרים מצאו שרמות ברזל נמוכות קשורות לסוגים שונים של נשירת שיער. למרבה הצער, חוסר ברזל למעשה לוקח את המקום הראשון להפרעת תזונה הנפוצה ביותר. ארגון הבריאות העולמי מעריך כי 80% מאוכלוסיית העולם חסרה בברזל. תאכלו תרד בכדי להגדיל את צריכת הברזל שלכם, תרד מכיל גם ברזל וויטמין C, חומר מזין המסייע בספיגה.

 

סלמון

מלבד טיפול בגוף לחלבון בריא, סלמון מציע חומרים מזינים מרובים. במנה אחת יש המון שומני אומגה-3, אבץ וברזל! זו ההגדרה של טיפול משולש.

לקבלת הטבות מושלמות, תאכלו סלמון עם סלט אצות או שתבשלו עם תרד.

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.
שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו