המזון מספר 1# בעולם למניעת התקף לב, שבץ, וכולסטרול

שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
לפני שאתה ממשיכים לקרוא, שמרו את מקומכם איתנו בקבוצות הוואטסאפ
קבוצות הוואטסאפ

יש לנו משהו להראות לכם, במקרה ואתם מחפשים את המזון המועיל ביותר בעולם.

אנו ממליצים לנסות תמרים. הם מכילים הרבה יתרונות בריאותיים והם מסוגלים להילחם בבעיות בריאותיות רבות, כגון שבץ, התקפי לב, כולסטרול ויתר לחץ דם.

בתוך זמן קצר, הם הולכים לבנות מחדש את חילוף החומרים של הגוף, כי יש להם כמות עצומה של חומרים מזינים. הנה כמה מן ההמלצות העיקריות ללמה הם צריכים להיכלל בתפריט התזונה שלכם ולמה הם כל כך בריאים.

עשירים בברזל
תמרים מכילים כמויות גדולות של ברזל, וזה שימושי במיוחד עבור אנשים הסובלים מאנמיה, לילדים ולנשים בהריון. לברזל יש גם השפעות חיוביות על תאי הדם האדומים והמוגלובין, בעיקר בתמיכה בזרימת החמצן דרך הדם.

מונעים שלשולים
בתמרים גם יש כמות עצומה של אשלגן, מינרל חיוני שתפקידו למנוע שלשולים.

מרגיעים עצירות
בתמרים יש תכונות שיכולות להרגיע שלשולים ועצירות. זו הסיבה מדוע כדאי להכניס תמרים לכוס מים ולהשאיר אותם במשך כל הלילה, ולאחר מכן לשתות את זה בבוקר.

מאזנים משקל גוף
אם אתם רוצים למנוע שומן עודף, כדאי לאכול תמרים על קיבה ריקה. כלומר, זה יגרום לשליטה במשקל הגוף שלכם, שכן אין להם כולסטרול. אבל עליכם להכיר בעובדה שהם עשירים בסוכר, לכן כדאי להיות זהירים כאשר צורכים אותם.

 

מסדירים כולסטרול

תמרים שימושיים גם עבור הסדרת כולסטרול בריא המכונה LDL, כי הם מנקים את כלי הדם ועוזרים למנוע קרישי דם.

 

מווסתים את לחץ הדם

אנשים אשר סובלים מיתר לחץ דם צריכים לאכול הרבה תמרים, כי הם עשירים באשלגן ואין בהם נתרן. כלומר, 5 עד 6 תמרים מכילים קרוב ל80 מ"ג של מגנזיום, מינרל חשוב אשר מועבר ע"י כלי הדם ומשפר את זרימת הדם. כמות של 370 מ"ג מגנזיום מועילה להפחתת לחץ הדם.

 

מונעים שבץ

כאמור במאמר, בתמרים יש כמות עצומה של אשלגן, שהוא מינרל חשוב אשר משפר באופן משמעותי את מערכת העצבים. לכן, אם אתם צורכים כ-400 מ"ג אשלגן ביום, אין לכם סיבות לדאוג.

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.
שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו