זה מה שצבע הפיפי שלכם אומר על הבריאות שלכם!

שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
לפני שאתה ממשיכים לקרוא, שמרו את מקומכם איתנו בקבוצות הוואטסאפ
קבוצות הוואטסאפ

השתן הוא אחד הכלים הטובים ביותר לאבחון לקביעת בעיות בריאותיות. בהמשך,

אנו נפרט מה הצבע, הריח והעקביות של השתן אומרים על בריאותכם.

אנו נגיד לכם מתי כדאי לפנות לטיפול רפואי או מתי אתם פשוט צריכים לשתות קצת יותר מים.

שתן בריא הוא בצבע קש חיוור. ככל שהצבע הצהוב יותר כהה, כך אתם יותר מיובשים. אם השתן שלכם בצבע של ענבר או דבש, תשתו כוס מים עכשיו.

שתן כתום יכול להיות סימן להתייבשות, צבעי מאכל, או משהו מסוכן יותר, כמו בעיה עם הצינוריות של הכבד או כיס המרה.

לפעמים, צבע השתן מושפע מהדיאטה. אם אכלתם סלק או אוכמניות, הצבע יכול להיות ורוד או צבע אדמדם. עם זאת, אם לא אכלתם פירות וירקות, הדבר עלול להיות סימן של מחלת כליות, סרטן, בעיה בערמונית, או זיהום בדרכי השתן.

האספרגוס יכול לתת לשתן שלכם גוון ירקרק. אבל שינוי צבע לירוק יכול גם להיות סימן של זיהום בדרכי השתן או אבנים בכליות. סימן נוסף לזיהום בדרכי השתן הוא פיפי לבן ומעונן (לא שקוף ). אם אתם רואים את זה, אז הזיהום נמצא במצב קשה ואתם צריכים לחפש טיפול רפואי מיידי.

הריח של פיפי חשוב כמו צבעיו. בדרך כלל, לשתן לא צריך להיות ריח חזק. אם לשתן שלכם יש ריח של אמוניה, אתם צריכים לשתות כוס גדולה של מים, כנראה שאתם מיובשים. ריח חזק יכול גם להיות סימן של דלקת בדרכי השתן, סוכרת, דלקת בשלפוחית ​​השתן, או מחלה מטבולית. אם הריח נמשך, צריך לשים לב לסימפטומים אחרים, כגון צבע השתן, מומלץ להתקשר לרופא.

אם השתן נראה עבה מהרגיל, ייתכן שאתם סובלים ממחלה או זיהום לא מאובחן. שתן מעונן, זה דבר שמעיד על אבנים בכליות, שתן מוקצף, נגרם על ידי הצטברות חלבון.

קחו את הבריאות שלכם בידיים שלכם. דעו את סימני השתן בריא ואת הסימפטומים של השתן חולה. שתפו את המידע החשוב הזה עם החברים שלכם!.

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.
שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו