זה מה שקורה כשאוכלים בננות בשלות עם כתמים חומים

הכתבות החזקות ביותר לפני כולם בקבוצות של בריא לדעת

אם אתם באמת אוהבים בננות, עליכם לבחור אותן בקפידה.

האמת, די קשה להתנגד לפירות טרופיים מתוקים וטעימים. אבל יש דבר מיוחד שאתם צרכים לדעת בעת רכישת בננות בשלות,

הבננות מכילות חומר הנקרא Tumor Necrosis Factor) TNF),  אשר יש לו את היכולת להילחם בתאים אשר גדלים באופן חריג.

הבננות הבשלות, אלו עם הכתמים הכהים על רקע הקליפה שלהן, הן עדיפות יותר, מכיוון שכך היכולת שלהן לחזק את מערכת החיסון גדולה יותר.

כלומר, ככל שהבננה בשלה יותר כך גדולה יותר היכולת שלה להלחם בסרטן.
מחקר מדעי יפני הוכיח כי צריכת בננות בשלות המכילות  Tumor Necrosis Factor) TNF) שמספק תכונות נוגדות סרטן חזקות,

מגדילה את היכולת לחזק את מערכת החיסון שלכם. החוקרים הגיעו למסקנה כי צריכה של בננות בשלות היא דרך מצוינת למניעת מחלות סרטן קטלניות.

ערך ה-  Tumor Necrosis Factor) TNF) תלוי בבשלות הפירות,  מכאן יוצא שישנה עדיפות לפרות בשלים.

התוכן התזונתי משתנה כאשר הפרי מבשיל. כאשר הבננות מבשילות, רמת נוגדי החמצון שלהן עולה בהדרגה. בננות בשלות עם כתמים כהים על הקליפה שלהן, הופכות את העמילן שלהן לסוכרים פשוטים, דבר שמקל בהרבה על העיכול.

מדענים יפניים ערכו מחקר המבוסס על היתרונות הבריאותיים של פירות בשלים שונים, כגון בננות, ענבים, תפוחים, אבטיח, אננס, אגסים וקיווי.

המחקרים הראו כי רק לבננות בשלות ישנה אפשרות לספק את מירב היתרונות. הם מעוררים את ייצור תאי הדם הלבנים,

מערכת החיסון וייצור TNF . מומחים ממליצים על אכילת בננה או 2 ביום כדי להגביר את החסינות וזאת בכדי להילחם  בהצטננות, שפעת ומחלות ויראליות אחרות.

בננות עם כתמים כהים רבים מכילות כמות משמעותית של TNF-Alpha והן 8 פעמים בריאות יותר מאשר בננות ירוקות או בלי כתמים, או 8 פעמים יעילות יותר בשיפור התפקוד של תאי דם לבנים.

מהו TNF
TNF   הוא ציטוקין, חלבון המופרש ע”י תאי המערכת החיסונית ופועל כמתווך בין תאי המערכת החיסונית ובין תאים השייכים לרקמות הגוף. ואשר יש לו את היכולת להשפיע על תאים אחרים. ובצורה מפתיעה זה עובד  במאבק נגד הגדילה החריגה של התאים החריגים

מחקרים רבים הראו כי רמת ה-  TNF  עולה באופן משמעותי ככל שמספר הכתמים כהים על קליפת הבננה עולה.

הבננות,  לעומת ה – Lentinanשהוא חומר כימי אשר ניתן בהזרקה לוריד ופועל כסוכן אנטי סרטני, הן חיסון טבעי. משמעות דבר היא כי בננות בשלות פועלות כסוכנים אנטי סרטניים וממריצות את ייצור תאי הדם הלבנים, אשר מונע את השתנות התא.

הערה: יש לשמור את הבננות הבשלות במקרר כדי למנוע אובדן נוסף של חומרים מזינים. בננות טריות עם כתמים חומים על הקליפה בשלות מספיק. ניתן לאכול אותן באופן מיידי.

יש להימנע מאכילת בננות בין אם בשלות או לא כשהקליפה פתוחה.

שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.