זה מה שקורה כשלא מחליפים תחתונים כל יום !

שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
לפני שאתה ממשיכים לקרוא, שמרו את מקומכם איתנו בקבוצות הוואטסאפ
קבוצות הוואטסאפ

בואו נקווה שכולם מחליפים תחתונים בכל יום נתון. החל מהילד שמשחק כל היום  ועד לנשים העובדות;  מכיוון שאנחנו חיים בעולם האמיתי,

אנו יודעים שיש זמן שבו קל יותר ללבוש את אותו הזוג שלבשנו אתמול. אם אנשים היו באמת כנים עם עצמם, הדבר קרה לכולם לפחות פעם אחת. האם אתם יודעים שאתם יכולים לגרום לבעיות בריאותיות אם לא תחליפו את  התחתונים?
למה החלפת תחתונים היא הכרחית?
חיידקים !! נמצאים על התחתונים, והרי סביבת התחתון היא סביבה לחה. ובנוסף, זה יכול לגרום לגירוי אם אתם מאילו שתוהים האם כדאי להחליף תחתונים כל יום או לא, הנה כמה דברים שתחתונים מלוכלכים יכולים לגרום.

1 יש לזכור כי חיידקים שמתמשכים על התחתונים יכולים לעבור אל העור. וזה יגרום לגירוי האזור לגרום ולכל מיני גירודים. יש כאלה שאומרים שכאשר מחליפים תחתונים לעתים קרובות מדי זה לא הגייני. עם זאת, יש לשקול בעיות אחרות. האזורים באברי המין נוטים לצבור חיידקים באופן מוגזם.  אז למה למה לנו לפתח ולעודד רבייה של נבגים וחיידקים מסוכנים ?
2 פריחות וגירויים
אם אתם מתגרדים בעקבות שריטות בולטות, אתם עלולים לגרום לגירוי אינטנסיבי ואולי גם לפצעים. יש לחומרים מלוכלכים יכולת לחמם את העור. הבליטות הגלויות אולי נראות כמו פריחה חומה בהתחלה, אבל הן יכולות להיהפך לנגעים פתוחים אם מרפים. מאחר שהאיזור אינו מאוורר, לעיתים קרובות הריפוי הופך לתהליך איטי. הנגעים צריכים להיות מטופלים, אבל זה משהו שניתן להימנע ממנו רק על ידי החלפת תחתונים

 

3 ריחות חזקים
רוב הסיכויים בגלל שלא החלפתם תחתונים או שלא התקלחתם. מדי פעם, זה בסדר לדלג החלפת התחתונים , אבל אתם יכולים להריח ריח רע שמקורו באזורים התחתונים. החיידקים, וכל ההפרשות יכולים ליצור ריח. איברי המין צריכים להיות מאווררים כדי להישאר בריאים.
4 התפתחות של זיהום
אם אתם מתאמנים ומזיעים הרבה, הדבר גורם ללחות מרובה. סביבה לחה היא קרקע פורייה מושלמת לחיידקים. לעיתים קרובות זיהומים רבים מתחילים מסביבה לחה. ואי החלפת התחתונים רק יכולה להוסיף. בטח שמעתם שתחתוני כותנה הם הטובים ביותר. ניילון ותחרה הם עוד גורם סיכון לזיהומים.

5 הסיכון לזיהום בדרכי השתן (לנשים)
דלקת בדרכי השתן היא אחת הבעיות הקשות שאישה יכולה להתמודד איתה. תחושת הצריבה בעת מתן שתן היא בלתי נסבלת לפעמים. בכל זמן החיידקים יכול לעשות את דרכם לתוך חלל הנרתיק ועד לאזור שלפוחית השתן, הדבר יכול לגרום לזיהום. במידה ודלקת בדרכי שתן אינה מטופלת באופן מיידי הזיהום יהפוך לזיהום בכליה. אי החלפת תחתונים הופכת לסיכון ענק לזיהומים בדרכי השתן. מכאן החלפת התחתונים על בסיס יומי היא מחוייבת המציאות.

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.
שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו