כולם אמרו לכם ששמן קוקוס טוב לעור. הנה מה שלא סיפרו לכם…

שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
לפני שאתה ממשיכים לקרוא, שמרו את מקומכם איתנו בקבוצות הוואטסאפ
קבוצות הוואטסאפ

אם חשבתם כי מריחת שמן על גבי עור שהוא כבר שמנוני זה דבר גרוע לעשות, טעיתם. כנראה ביליתם הרבה זמן בחיפוש אחר המוצרים נטולי השמן הטובים ביותר לטיפול בעור.

מאמר זה יעזור לכם להבין מדוע שימוש במוצר אשר מועשר בשמנים טבעיים הוא הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות עבור העור שלכם. שמן מזין את העור והופך אותו לחלק. הוא עוזר לעור לספוג את החומרים הפעילים מהמוצר שאתם משתמשים.

 

השמנים הטובים ביותר עבור סוג העור השונים:

שמן ורדים

הוא נהדר עבור עור לא אחיד, עם צלקות, קמטוטים, ואקנה.

הוא חודר עמוק לעור ומגרה את התחדשות התאים. בנוסף קיימים בו בשפע ויטמין C, אומגה 3, חומצות שומן ואומגה 6. כל אחד מהם עוזר לרפא צלקות ומקל על דלקות. בנוסף, שמן זה מכיל חומצה רטינואית אשר שומרת אתכם "בטוחים" מן הקמטים והקמטוטים.

בנוסף לפוטנציאל של שמן זה לאנטי אייג'ינג (עיכוב תהליכי הזדקנות), הוא מכיל גם חומצה לינולאית, אשר מתקנת עור עם אקנה, ומפחיתה צלקות וליקויים.

שמן קוקוס

הוא נהדר עבור עור נורמלי, רגיש ו / או עור יבש, ואקזמה

שמן קוקוס עושה ניסים עבור סוגי עור רגישים. יש לו תכונות אנטי בקטריאליות, אנטי ויראליות ואנטי דלקתיות חזקות. המבנה המולקולרי הקטן שלו הופך אותו לנספג בקלות, והעור הופך לרך וחלק יותר מתמיד.

בשל התכונות השומניות שבו, הוא גם תרופה מצוינת עבור אקזמה ובעיות עור אחרות. ניתן להשתמש בו בכל עונות השנה. החומצה הלאורית הנמצאת בשמן קוקוס מגנה על השכבה העליונה של העור שלכם, ופירוש הדבר הוא שהשמן יכול לשמש כתרופה נהדרת עבור עור יבש ומחוספס.

שמן זית

הוא נהדר עבור עור יבש ומיובש

שמן זית הוא מקור הלחות הכי הטוב שאתם יכולים לקבל, בעיקר בשל התכולה הגבוהה של חומצות השומן שבו, וויטמיני A ו- E. מדענים גילו כי המרכיבים בו די דומים לשמנים הטבעיים בעור שלנו ולכן הוא נספג בקלות בעור והופך אותו ליותר אלסטי.

בנוסף, שמן זית מכיל נוגדי חמצון חשובים המסייעים במניעת סרטן העור. אבל, אם לעור שלכם יש נטייה לאקנה, מומלץ להימנע משימוש בשמן זה, כי זה עלול להחמיר את המצב. ניתן להוסיף את השמן באמבטיה שלכם או למרוח אותו על העור לפני המקלחת. החום יעזור לעור לספוג יותר לחות.

שמן שומשום

הוא נהדר עבור אנשים שאוהבים שיזוף \ עם נטייה לפצעים

שמן שומשום מספק הגנה מצויינת, פחות או יותר כמו קרם הגנה רגיל. שמן שומשום מגן על העור מפני נזקי השמש ויש בו הגנה של כ -30% מקרני הUV. עוד דבר נהדר הוא כי שמן שומשום גם מרפא פצעים מהר, בזכות הפוטנציאל האנטיבקטריאלי שלו. ניתן למרוח אותו על חתכים ופצעים קלים כדי שיוכלו להחלים מהר יותר. השתמשו בו כדי לטפל בבעיות עור כמו פסוריאזיס ואקזמה.

שמן שומשום הוא קרם לחות מעולה. הוא גם מכיל ויטמין E ונוגדי חמצון אשר נלחמים ומונעים נזק של חיידקים חופשיים. הודות לשומניות הגבוהה שלו, שמן השומשום חודר פנימה אל העור ומתקן פגמים בתאי עור, ואף מזין את שכבות העור הפנימיות.

ראו גם: שמן קוקוס: 98 שימושים ויתרונות מדהימים שלא הכרתם !

 

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.
שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו