כיצד תדעו שהביצה שאתם אוכלים היא לא מתרנגולת חולה?

שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
לפני שאתה ממשיכים לקרוא, שמרו את מקומכם איתנו בקבוצות הוואטסאפ
קבוצות הוואטסאפ

האם יש משהו טעים יותר מביצים מבושלות? זה לא משנה איך הן מבושלות, בין אם הן מטוגנות, מבושלות או מקושקשות הן נורא טעימות. עם זאת, הדבר החשוב ביותר הוא לאכול ביצים מתרנגולות בריאות.

אז איך אנחנו יכולים לדעת אם תרנגולת היא בריאה או לא? תרנגולת במצב בריאותי טוב אוכלת סוגים שונים של מזון מדי יום, כולל בשר כי זה האוכל שהן צריכות גם.

כל החומרים המזינים והטובים מהמזון שאכלה התרנגולת מועברים לביציהן. כדי להשיג חומרים מזינים אלו, התרנגולת צריכה לנוע באופן חופשי, עם אוויר צח. תרנגולות אשר נעולות בפתחים קטנים במשך כל החיים שלהן אינן מקבלות את הוויטמינים והמינרלים שהן באמת צריכות וביציהן הן לא על אותה רמת האיכות.

איך ביצה באיכות טובה נראית? להלן כמה מאפיינים שעשויים לעזור לך להבחין ביצה טובה לרעה:

 

1. קשיחות הקליפה
תרנגולות בעלות דיאטה בריאה מייצרות ביצים מאוד חזקות אשר קליפתם תהיה קשה לפיצוח. אם אתם מבחינים כי הקליפה של הביצה שלכם נסדקת בקלות, זה אומר שאיכות הביצה ירודה.

 

2. הצבע של החלמון
רוב האנשים רגילים לראות ביצים עם חלמון בצבע צהוב, כתום או צהוב בהיר ונוטים לחשוב כי אין הבדלים, אולם הצבע האידיאלי אשר מסמל בריאות איתנה של התרנגולת הוא כתום עמוק.

3. עובי החלמון
איכות הביצה יכולה להיקבע גם על ידי עובי החלמון. חלמונים בריאים הם עגולים ועבים.

 

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.
שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו