כך ניתן לאזן לחץ דם נמוך תוך 30 דקות בלבד!

הכתבות החזקות ביותר לפני כולם בקבוצות של בריא לדעת

גם גברים וגם נשים נוטים למחזור דם לא תקין בתקופת חיים זו או אחרת במהלך חייהם. בעיות בזרימת דם יכולות להיגרם כתוצאה מגורמים רבים, שהעיקריים בהם תזונה לקויה ואורח חיים איטי.

תזונה נכונה ופעילות גופנית הן חיוניות להשגת משטר בריא בחיים ומניעת מחלות רבות. מסיבות אלו הדבר מאוד רלוונטי  לאכוף הרגלים חזקים של אוכל טוב ופעילות גופנית על בסיס קבוע.

בין מערכות אחרות בגוף, זרימת הדם יכולה לסבול צורה של אכילה לא בריאה וחוסר פעילות גופנית. שומנים וחומרים מזיקים חוסמים את כלי הדם, ובכך מעוררים בעיות בתפקוד האורגניזם.
אם במערכת הדם יש סתימה למשך זמן ארוך, המצב עלול להוביל לבעיות והפרעות בריאותיות חמורות מאוד.

תרגילים לצוואר
התחלו בהזזת הראש לאט. ראשית, יש להפנות את הראש אל כתף ימין והשארו בתנוחה זדו במשך כמה שניות. חזרו אל התנוחה המקורית, ולאחר מכן יש לסובב את הראש לכתף שמאל. לאחר מכן, להתחיל להעלות את הראש למעלה ולמטה, בקצב איטי וזהיר. חזרו על התרגיל עשר פעמים. במקרה ואתם סובלים או מכירים מישהו שסובל זרימת דם לקויה, מאמר זה ילמד אתכם איך להתמודד עם זה כמו שצריך, על ידי ביצוע כמה תרגילים חשובים. יש לזכור כי התזונה שתאמצו משמעותית ביותר להשגת תוצאות חיוביות.

 

מְתִיחָה
לפני שתתחילו את התרגילים, יש צורך למתוח כל שריר היטב. בדרך זו, השרירים יתחממו ויהיו מוכנים לאימון אינטנסיבי יותר, ובכך תצליחו למנוע פציעות ועדיין לגרות את זרימת הדם בתהליך.

 

שכיבות סמיכה
השכם בבוקר נסו לעשות עשר שכיבות סמיכה על קיבה ריקה. תרגיל זה יעודד זרימת דם בזרועות.

לִרְקוֹד
ריקודים מאוד מומלצים להקלה ממתח ולשמירה על גוף פעיל. אין מגבלות על סוג הריקוד , הנקודה העיקרית היא לזוז כמה שיותר ולעשות משהו שאתם נהנים ממנו לאורך הדרך.

הידיים והאצבעות
זו שיטה פשוטה כולל מתיחת הידיים והאצבעות ככל האפשר. התרגיל מסתיים באגרוף איטי. כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר ולמנוע התכווצויות, יש לחזור על התרגיל עשר פעמים.

טיול רגלי
אפילו הטיול המתון ביותר יכול להשיב את זרימת הדם לסדרה. הקפידו לעשות הליכות שלוש פעמים בשבוע ועל ידי כך לשפר את זרימת הדם, במיוחד ברגליים.
אתם צריכים רק 30 דקות ביום כדי להשלים את כל ששת התרגילים.

שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.