כך תוכלו לבצע עיסוי "איורוודה" הודי אשר ירפא וירגיע אתכם

הכתבות החזקות ביותר לפני כולם בקבוצות של בריא לדעת

שמעתם בוודאי על רפואה סינית מסורתית, אבל מה עם רפואה איורוודית? איורוודה היא שיטת הריפוי העתיקה של הודו שהתחילה לפני אלף שנים. היא ידועה גם בשם הרפואה המסורתית ההודית.

כמו רפואה הסינית המסורתית, איורוודה נוקטת בגישה הוליסטית והיא מבוססת על האמונה כי מחלות נגרמות על ידי איזשהו חוסר איזון בין הנפש, הגוף והנשמה. כאשר שלושת המרכיבים הבסיסיים של הגוף האנושי נמצאים בהרמוניה, האדם חווה בריאות אופטימלית, על פי חוקרים.

בדיוק כפי שאתם יכולים לשלב אלמנטים של רפואה סינית מסורתית, כגון צ'יגונג ודיקור, לשגרת הריפוי העצמי שלכם, אתם יכולים גם ללמוד על הרפואה האיורוודית.

הרפואה איורוודית, כמו רפואה סינית מסורתית, נועדה לשפר את איכות החיים, בניגוד לטיפול במחלות ומחלות ספציפיות. אחת הדרכים להשתמש באיורוודה כתרופה ביתית היא לתת לעצמכם עיסוי עצמי מרגיע. המכונה "אביאנגה" עיסוי זה נועד להחזיר את האיזון לגוף ולקדם אריכות ימים ואהבה עצמית.

האביאנגה לוקח רק 15 20 דקות, והוא כולל שורה של יתרונות מתמשכים. הכוללים שימון טבעי של המפרקים, הגדלת זרימת הדם, גירוי האיברים הפנימיים, הסרת רעלים, הגדלת סיבולת, והרגעת העצביום.

כדי לעשות לעצמכם עיסוי איורוודה, התחילו על ידי חימום שמן קוקוס, שומשום, או שמן חמניות. העיסוי יכול להתבצע בישיבה או בעמידה. נסו את שתי הדרכים ותבדקו איזה הכי נוח עבורכם.

בהתחלה, עליכם למרוח את השמן על המצח, בתנועות מעגליות כלפי חוץ. לאחר מכן השקיעו בעיסוי הקרקפת כולה, ולאחר מכן המשיכו הלאה אל פניכם. עסו את המצח, הרקות, הלחיים, לסתות, ואת האוזניים.

כאשר אתם מעסים את הרגליים ואת הידיים, מומלץ להשתמש בתנועות ארוכות, ולעסות את המפרקים בתנועות מעגליות. תשפשפו הבטן והחזה שלכם באמצעות תנועות רחבות בכיוון השעון.

לאחר שתסיימו את העיסוי, חשוב לשבת ברוגע 5- 15 דקות על מנת לאפשר לשמן להיספג לתוך הגוף שלכם. לאחר מכן, אתם יכולים להתפנק באמבט חם או מקלחת חמה. השתמשו בסבון עדין כדי לנקות את השמן מהגוף, אבל לא לשפשף בנמרצות מדי. ייבשו את עצמכם בעדינות.

אתם תרגישו אסירי תודה על כך לקח שחידשתם את הנפש, הגוף והנשמה שלכם.

עיסוי עצמי יגרום לכם להרגיש טוב, ויכול להיות יעיל במיוחד עבור אנשים הסובלים מכאב כרוני. הסיבה לכך היא שהשמן נספג ישירות לתוך הגוף אל מקור הכאב.

שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.