כך תוכלו להתגבר על עייפות וכאבים ברגליים בעזרת הטריקים האלה!

שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
לפני שאתה ממשיכים לקרוא, שמרו את מקומכם איתנו בקבוצות הוואטסאפ
קבוצות הוואטסאפ

כתוצאה מעמידה במשך זמן רב מדי במשך היום כולו, אנשים רבים סובלים מרגליים עייפות ונפוחות.

בעיה זו מתרחשת בדרך כלל אצל אנשים שעומדים במשך זמן רב מדי, במיוחד אלה שעבודתם דורשת שעות רבות של עמידה.

כאשר אנו הולכים או רצים, השרירים מתחת לברכיים שלנו מסייעים בתהליך של שאיבת הדם לכיוון הלב, בכך שהם לוחצים על כלי הדם. בכל מקרה, במהלך זמן ארוך של עמידה ארוכה באותה התנוחה, הדם עלול להצטבר ברגליים ובכך לגרום לתחושת עייפות ורגליים נפוחות, דבר אשר מאוחר יותר בהחלט יכול לגרום לכאב ועייפות.

כיצד למנוע כאב ונפיחות ברגליים?

פעילות גופנית

עליכם להזיז את הגוף ואת שרירי הרגליים, כך שהשרירים יוכלו לבצע את התהליך שלהם ולשפר את הלחץ החוזר אל הוריד בכלי הדם. להסתובב, לרוץ, ספורט; בחרו את הפעילות הגופנית המתאימה לכם ביותר.

להסדיר משקל ותזונת גוף

קילוגרמים עודפים יהוו נטל על הוורידים, מה שהופך את תפקוד עבודתם להרבה יותר קשה. מה שאתם אוכלים הוא בעל חשיבות רבה – הקפידו לצרוך פחות מלח, מומלץ להגדיל את הצריכה של הפירות, הירקות והסיבים.

הימנעו מללבוש עקבים גבוהים

כאשר אנו נועלים נעליים רגילות, השרירים פעילים יותר, בניגוד לנעילת נעלי עקב. כמו כן, מומלץ להימנע מללבוש בגדים צמודים מדי, כי מחזור הדם שלכם יהיה איטי יותר, וזה רע מאוד עבור הבריאות הכללית.

הימנע מפרק זמן ארוך של רק עמידה או ישיבה

במקרה שעמידה במשך תקופה ארוכה של זמן היא בלתי נמנעת, אתם יכולים לפחות לשנות את הרגל שבה אתם מציבים את משקל הגוף שלכם כדי איכשהו לעורר את תהליך זרימת הדם. רצוי, לטייל כל חצי שעה.

אסור לשבת עם הרגליים שלובות

מומחים ממליצים לא לשבת ברגליים שלובות בגלל שצורת הישיבה הזאת עלולה לגרום לבעיות עם זרימת הדם ובכך להחמיר את חזרת הדם בחזרה ללב.

בנוסף, פרי הערמון נחשב פתרון יעיל מאוד נגד דליות, אשר משמש נגד אי ספיקת ורידים כרונית, כתוצאה מהדליות. הערמון יעזור לכם באופן משמעותי כאשר מדובר בהפחתת הנפיחות והדליות.

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.
שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו