כך תרחיקו את המחשבות השליליות מהחיים שלכם

שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
לפני שאתה ממשיכים לקרוא, שמרו את מקומכם איתנו בקבוצות הוואטסאפ
קבוצות הוואטסאפ

להרגיש כאילו אתה קורבן של המחשבות שלך זאת לא חוויה נעימה. להיות שטוף על ידי זרם אינסופי לכאורה של מחשבות שליליות זה גם מתיש ואולי אפילו מסוכן לבריאות הגופנית והנפשית שלכם.

הנה 5 דרכים שונות אשר יכולות לעזור להרחיק את המחשבות השליליות מחייכם:

1. זכרו שהמחשבות השוליות שלכם אוטומטיות.
כאשר אתם מתמודדים עם מצב לא נוח או לא רצוי, התשובות שיש לכם לעתים קרובות בתוך המוח הן לעתים קרובות אוטומטית. במילים אחרות, אתם לא באמת שולטים במחשבות שלכם – אבל אתם כן שולטים על התגובות שליכם כלפיהן. אנחנו הולכים לדון בכמה שיטות ספציפיות להלן.

2. אל תלחמו במחשבות השליליות

הנה משהו שיש לזכור: אי אפשר להיפטר ממחשבות שליליות על ידי קרב נפשי איתם. מחשבות אלה אינן נכונות בכל מקרה, אז מה הטעם בלחימה במשהו דמיוני?

3. שמרו על פעילות המוח

כאשר אתם עושים משהו פרודוקטיבי ובעל ערך, אתם מקטינים באופן משמעותי את האפשרות של יצירת מחשבות שליליות. אחרי הכל, אתם עושים משהו מהנה תוך מימוש האני הפנימי שלכם.
קראו ספר, כתבו, האזינו למוסיקה, או בדקו משהו ברשימת המטלות שלכם. לא משנה מה אתם עושים, תנסו לשמור על המוח שלכם עסוק במשהו בעל ערך עבורכם.

4. תהיו מודעים לסביבה הקרובה שלכם

חוץ מעצמכם, הנוכחות של אחרים היא ההשפעה החזקה ביותר על המחשבות שלכם. לכן, תתרחקו מאנשים שהם שליליים באופן עקבי ומדכא. סוגים אלה של אנשים ינקזו את האנרגיה שלכם, ויהפכו אתכם רגישים למחשבות שליליות ורגשות.

במקרים מסוימים, ייתכן שתצטרכו לעבוד עם אנשים כאלה. אם כן, תגבילו את האינטראקציה ביניכם לעסקים בלבד ולא שום דבר אחר.

5. להפסיק עם דחייה של דברים

לרבים מאיתנו יש את הנטייה לדחות דברים. בעוד הנטייה הזאת היא בהחלט לא יצרנית, היא גם מאפשרת למחשבות שליליות לזחול פנימה; מחשבות אלה הן לעתים קרובות תוצר לוואי של אשמה – אתם יודעים מה אתם צריכים לעשות, יש לכם זמן לעשות את זה, אבל אתם בוחרים להתעסק במשהו מעניין יותר.

אתם חייבים להיות מודעים לעובדה שסיפוק מיידי הוא לא באמת מספק. במקום זאת, הוא מייצר חולשה של אופי.

לסיום …

לעולם, לעולם אל תניחו למחשבות שליליות לשלול אתכם מן החיים הפורים והאושרים שמגיעים לכם.
אנו מקווים שכולכם תישארו פרודוקטיביים, בריאים ומעודדים ככל שתמשיכו במסע החיים שלכם – כל יום.

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.
שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו