מה בריא יותר לגברים – להשתין בעמידה או בישיבה?

הכתבות החזקות ביותר לפני כולם בקבוצות של בריא לדעת

במקומות ציבוריים ולפעמים בבית, מעודדים את הגברים להשתמש בתנוחת הישיבה כדי להפחית את התזה של השתן.

תנוחת ישיבה בזמן השתנה מונעת התפשטות מחלות, שומרת על היגיינה ומרוקנת את שלפוחית ​​השתן במלואה. לגברים שמשתינים בישיבה יש בריאות ערמונית טובה יותר והם עשויים לחוות חיי מי ן ארוכים, ובריאים יותר.

לפי האנטומיה והפיזיולוגיה של המערכת הגניטורינארית הגברית גברים צריכים להשתין בעמידה. עם זאת, כיום 1/3 מהגברים בוחרים להשתין בישיבה.

היתרונות הבריאותיים של השתנה בישיבה

במקומות ציבוריים ולפעמים בבית, מעודדים את הגברים להשתמש בתנוחת הישיבה כדי להפחית את התזה של השתן. זה גם ימנע היווצרות שלוליות של שתן.

מונע התפשטות מחלות

גברים שבוחרים את תנוחת הישיבה בזמן השתנה תורמים לבריאות הציבור מכיוון שזה עשוי למנוע התפשטות מחלות. למרות ששתן הוא סטרילי כאשר הוא יוצא, אבל הוא יכול להיות בית צמיחה מצוינת עבור חיידקים.

שומר על היגיינה

להשתין בישיבה זו החלטה יותר היגיינית. זה גם מתחשב יותר בניקיון הביתי והמסחרי. סטיבן שן, ראש המינהל להגנת הסביבה של טייוואן (EPA), סבור כי גברים שיושבים על האסלה ייצרו סביבה נקייה.

מרוקן את שלפוחית ​​השתן לגמרי

גברים שישתינו בזמן ישיבה ירוקנו לגמרי את שלפוחית ​​השתן שלהם, וזה טוב יותר לערמוניות שלהם. לכן הם עשויים לחוות חיי מי ן ארוכים ובריאים יותר. כמה חוקרים המליצו לגברים עם תסמינים בדרכי השתן התחתונות (LUTS) לשקול להשתין בתנוחת הישיבה כדי שהם יוכלו לרוקן את השלפוחיות שלהם יותר על ידי ביצוע שיטה זו.

שניהם נוחים עבור גברים בריאים

בעוד שגברים בריאים עשויים להיתקל בשום תועלת על ידי ישיבה במקום עמידה. עבור חלקם, העברת השתן בתנוחת ישיבה עשויה להיות חיובית יותר בשל כמה תנאים בריאותיים, אך עבור הרוב המכריע אין הבדל בין ישיבה ועמידה.

עם זאת, ישנם תרבויות שמעדיפות לשבת ולא לעמוד. אז ההחלטה היא שלכם,על פי הנוחות והדרישה הגופנית שלכם. הישיבה עשויה להיות רק העדפה תרבותית או פסיכולוגית, לא בעיה בריאותית בפועל.

שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

2 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
עמדי
לפני 9 חודשים

משפט ידוע:רק חמור משתין בעמידה!

עמי
לפני 9 חודשים

ידיף להטיל שתן בשכיבות שמיכה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.