סובלים מלחץ דם גבוה או בעיות לב … אז הימנעו בכל מחיר מהמאכלים הבאים

שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
לפני שאתה ממשיכים לקרוא, שמרו את מקומכם איתנו בקבוצות הוואטסאפ
קבוצות הוואטסאפ

התזונה יכולה להוות גורם מוביל במחלות לב, ואם כבר אתם רוצים להיות בריאים תזונה נכונה היא חובה .

מאכלים באיכות נמוכה יכולים להזיק ללב באופן משמעותי ולפגוע בכלי הדם.

צריכת נתרון בכמויות גדולות היא הסיבה העיקרית לבריאות לקויה ולבעיות רציניות. מסיבה זו, עליכם להימנע מ -16 המאכלים האלה ובכך לשמור על בריאותכם:

מלח שולחן
כמויות עודפות של מלח בארוחות עלולות בקלות לגרום לבעיות במחזור הדם. על ידי צריכה עודפת של מלח הגוף צובר מים ונחשף לבעיות לב, כליות ומוח.

מזון מהיר – צ'יפס
חתיכה ממוצעת אחת של צ'יפס מכילה 19 גרם שומן ו -270 מ"ג נתרן.

 

משקאות מוגזים
מחקר שנערך על ידי The America Heart Association diary Circulation הראה כי משקאות מוגזים ומוצרים אחרים דומים מכילים סוכר בכמויות גדולות. בהתבסס על תכולת הסוכר שה משקאות האלה, מכילים, גורמים ללחץ דם, שכן הסוכר שהם מכילים הוא מלאכותי לחלוטין.

 

שתיה
מחקרים רבים אישרו כי אלכוהול יכול להפחית את רמות אספקת הדם. מחקר שנערך בדרום קוריאה מצא כי המשקאות אחראים ליתר לחץ דם שנמצא כגורם העיקרי לתמותה בקרב הציבור הרחב.

 

בשר מעובד
שמנוני ונגזר מבשר אדום הדבר יכול לגרום לבעיות לב ופוגע בורידים. בגלל זה, יש להגביל את צריכת הג'אנק פוד ואת המאכלים המבוססים על שומני טרנס.

 

חֲמוּצִים
למרות שהם דלים בקלוריות, חמוצים הם למעשה מלאים בנתרן. רק בחמוץ בגודל בינוני אחד יש כ 570 מ"ג של נתרן. 1/3 יותר ממינון הנתרן המותר ליום אחד (2300 מ"ג).

 

סוכר
סוכר ובמיוחד זה המעובד, והממתיקים המלאכותים , יכול לגרום לבעיות לב ולחץ דם חמורות.

 

סופגניות
למרות שהם טעימות, הן מלאות בקלוריות. סופגנייה אחת מכילה 200 קלוריות ו -12 גרם שומן.

 

מרגרינה
בעבר המרגרינה שימשה לבישול אפיה ואכילה על בסיס יומי.במהלך הפקת השמנים הצמחיים לצורך ייצור המרגרינה נעשה שימוש בממסים כימיים הדומים במבנם הכימי לבנזן, חומר הידוע כמסרטן. הממסים מורתחים כדי להפרידם מן השומנים, עד לדרגת ניקיון של 10 חלקים למיליון. בשלב אחר בתהליך נעשה שימוש בניקל כזרז. מן הניקל נותרות שאריות של 50 חלקים למיליון. בנוסף, נעשה שימוש נטיאוקסידנטים מבוססי נפט, אשר מאמינים כי גם הם מסרטנים. קיימת סברה כי צריכת מרגרינה על ידי אישה הרה עשויה לפגוע בהתפתחות היילוד.

 

שימורי מרק אטריות עם מרק עוף
שימורי עוף, במיוחד במרקים, הם בין הדברים האהובים ביותר והדרך הקלה ביותר לאכול. עם זאת, היות והעוף הוא משומר הוא מלא בנתרן שהוא האויב הראשון של הלב. מנה אחת של המרק מכילה 800mg של נתרן.

 

עוגיות תעשייתיות
העוגיות התעשייתיות די משתנות עד שהן מגיעות למדפים בחנויות. משמעות הדבר היא כי הן מלאות בחומרי שימור גם מלח הוא חומר שימור. בדקו את שמות המרכיבים על התווית בעת רכישת העוגיות וודאו שהעוגיות לא מכילות שום שמנים מוקשים. כמו כן, יש לזכור את תכולת הנתרן.

 

אטריות ראמן
למרבה הזוועה, בצרור אחד של אטריות ראמן יש 14 גרם שומן ו 1580 מ"ג נתרן.

 

עוגות
עוגה מתוקה אחת מכילה סביב 1300-1400mg של נתרן ובסביבות 35 גרם שומן. זה הרבה מעבר למגבלה היומית המותרת. אז, להתרחק קינוחים "בריאים" לכאורה לתמיד.

 

פִּיצָה
על פי Grocery Manufacturers Association, כל סוגי הפיצה מכילים כמויות גדולות של נתרן, שזה כבר מעבר לרמות שמזיקות לגוף. הדבר נכון במיוחד עבור פיצות עם תחליף בשר וצ'דר .

 

חומרים המסייעים להורדת לחץ דם נמוך
מאכלים עשירים בסיבים יכולים להוריד לחץ דם גבוה. מוצרים טבעיים מומלצים להפחתת יתר לחץ דם הם, שעועית, אפונה, ירקות, שיבולת שועל דגנים, אורז, פסטה, ולחמים. הם נהדרים לדיאטה מכיוון שהם גורמים לנו להיות שבעים לאורך זמן וכן הם עשירים בויטמינים ומינרלים.

 

מוצרים טבעיים וירקות
אם אתם אוכלים מאכלים שמכילים אשלגן ברמות גבוהות, לא תסבלו מבעיות לחץ דם. המאכלים האלה גורמים להפחתת הנתרן ושומרים עלינו בריאים. מאכלים המשתייכים לקבוצה זו הם :בטטות (מוכנות או מעוכות), תרד, שעועית לימה, בננות, תפוזים (ומיץ תפוזים), ועגבניות.

 

עשבי תיבול ותבלינים
אל תהפכו את המלחת האוכל למנהג. במקום זאת, בחרו בעשבי תיבול בריאים ותבלינים מומלצים כדי להעשיר את הארוחות. נסו להוסיף בזיליקום יחד עם עלים ירוקים. כנ"ל לגבי טימין, רוזמרין, מרווה ואורגנו.

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.
שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו