עד היום צחצחתם שיניים לא נכון … הנה 6 דרכים לצחצח נכון !

שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
לפני שאתה ממשיכים לקרוא, שמרו את מקומכם איתנו בקבוצות הוואטסאפ
קבוצות הוואטסאפ

שמירה על הפה והחניכיים בריאים היא חשובה ביותר. כשאתם רוצים למנוע מחלות פה, ושיניים צהובות .
זה נראה כמו משימה פשוטה לשמור על השיניים והחניכיים נקיות, אבל האם זה באמת קל?

רבים מכם עשויים לעקוב אחרי שיטות היגיינת פה לא נכונות או לא יכולים לשים לב לכמה פרטים קטנים שיכולים באמת לחסוך לכם הרבה על תשלומים לרופא שיניים. שמירה על השיניים והחניכיים לחלוטין ללא חיידקים וללא חורים, אם הייתם מנקים את השיניים בדרך מסוימת במשך שנים רבות, זה אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל לעשות כמה שינויים חיוביים. הנה כמה דרכים שאיתם תוכלו לשנות את היגיינת הפה שלכם.

1. הימנעו ממברשות שיניים קשות

ייתכן שיש לכם את המושג שככל שמבשרת השיניים קשה יותר ככה היא טובה יותר להסרת זוהמה מן השיניים, אבל זה לא המקרה. במציאות, מברשות שיניים עם זיפים רכים ועגולים הן הרבה יותר יעילות בניקוי השיניים. זיפים קשים עשויים להסיר את האוכל הדביק מן השיניים אבל הן בסופו של דבר שוחקים את השכבה החיצונית של השיניים, זגוגית השן, עושה לכם יותר נזק מאשר טוב בטווח הארוך.

2. תשתמשו בחוט דנטלי באופן קבוע

אם אתם רוצים לשמור על בריאות הפה תקינה, אז אתם צריכים להשתמש בחוט דנטלי בין השיניים. שימוש בחוט דנטלי נכנס למקומות שמברשת השיניים שלכם לא יכולה להיכנס. אם חיידקים נשארים מאחור בפה שלכם, הם יכולים להוביל לדלקת ואובדן שיניים. אם אתם עצלנים ואתם משקרים לרופא השיניים שלכם על שימוש בחוט דנטלי, אז זה הזמן לתקן את הדרכים שלכם.

3. הימנעו ממי פה שיש בהם אלכוהול

מי פה יכול להיות דבר טוב אם אתם רוצים להיפטר מכל החיידקים בפה שלכם, אבל אתם צריכים לקרוא את התוויות בזהירות לפני רכישתם. רוב מי הפה מכילים אלכוהול, אשר כבר מקושרים לסרטן הפה. זה יכול לגרום לתחושת צריבה בפה שלכם כאשר אתם משתמשים בזה.

4. תחליפו את מברשת השיניים שלכם באופן קבוע

גם אם מברשת השיניים שלכם נראת כמו חדשה לאחר השימוש בה במשך כמה חודשים, אתם צריכים להחליף אותה. חיידקים שחיים בפה שלכם יכולים להתחיל לחיות במברשת השיניים שלכם לאחר זמן מה, אשר ישפיע לרעה על בריאות הפה שלכם. אם מברשת השיניים שלכם שחוקה, אז יש לכם את כל הסיבות בכדי להחליף אותה כי מברשות שיניים שחוק הן לא כלי ניקוי יעיל.

5. אל תצחצחו שיניים לאחר אכילה

ייתכן שנאמר לכם לצחצח אחרי כל ארוחה, אבל זה יעשה יותר נזק מאשר טוב. פריטי מזון רבים ומשקאות הם חומציים, ולכן כאשר אתם מצחצחים שיניים מיד לאחר אכילת ארוחה גדולה, אתם בעצם דוחפים את החומצה לתוך זגוגית השן שלכם. במקום זאת, אתם צריכים לשטוף את הפה עם מים וצריכים לחכות לפחות חצי שעה לפני צחצוח השיניים. אם אתם מודעים מאוד על היגיינת הפה שלכם, אתם יכולים לנסות לצחצח לפני הארוחות.

6. תצחצחו שיניים פעמיים ביום

אתם צריכים להפוך את זה לתכלית, לצחצח שיניים פעמיים ביום. , פעם בבוקר ברגע שאתם קמים ופעם לפני שאתם הולכים לישון. הסיבה לכך היא שרמות הסידן בפה שלכם נמוכה מאוד בבוקר כך שהשיניים שלכם נמצאים בסיכון של נזק חיידקים וכאשר אתם הולכים לישון, החיידקים בפה שלכם מקבלים הזדמנות להתרבות במהירות ללא הפרעות.

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.
שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו