בריא לדעת
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"צמיגים"? 7 דרכים שמראות איך להיפטר מ"הצמיגים"

הכתבות החזקות ביותר לפני כולם בקבוצות של בריא לדעת

לא משנה עד כמה קשה אתם עובדים זה נראה שאף פעם לא תפטרו מ"הצמיגים" שהתיישבו לכם על הגוף. מאמנת הכושר קיילה גאגנון קולומביה הבריטית,

אומרת ל HUFFINGTON POST כי ישנם אנשים עם בעיות בהורדת שומן מסוג זה בגלל שהם מסתמכים אך ורק על תרגיליםקיילה גאגנון אומרת ל HUFFINGTON POSTעבודה על האיזור עם השומן העודף לא תסלק את השומן העודף.

מה שזה יגרום זה לחזק את השרירים מתחת לשומן,

וזה דבר חשובהנה כמה טיפים שיעזרו לכם להיפטר מה"צמיגים" לתמיד:

  1. אכלו הרבה שומנים בריאים
    לצרוך יותר זרעים ואבוקדו במטרה להכניס שומנים בריאים לתוך התזונה היומית . הכמות המומלצת היא 25-35% מצריכת הקלוריות היומית. כמו כן, כדאי להימנע ממזונות מעובדים.
  2. הימנעו מסוכר ופחמימות מזוקקות
    קיילה גאגנון אומרת ב- Huffington Post שהתזונה היומית שלכם צריכה לכלול יותר פירות וירקות, דגנים מלאים וחלבון רזה וזאת בכדי לזרז ירידה במשקל
  3. מצאו דרך לשרוף 100 קלוריות על ידי שריפת 100 קלוריות נוספות ליום יכול להיות שיפור משמעותי בבריאותכם לדברי WEB MD, מציאת דרכים לשריפת 100 קלוריות נוספות ליום תעזור להצר את היקף המותנים במשך הזמן, ואתם כבר פתחתם הרגלים ותוכלו לשמור על כך בקלות.

 

עצות פשוטות כדי להפחית 100 קלוריות:

 

  • שטפו את המכונית
  • לכו צעד נוסף
  • שחו במשך 15 דקות
  • נענעו את הישבנים במשך 20 דקות
  • לכו עם הכלב במשך עשרים דקות נוספות
  • השתמשו במדרגות בעבודה במשך 18 דקות ביום
  • החליפו את המיונז שלכם בחרדל
  • על הפסטה שלכם במקום רוטב שמנת, השתמשו ברוטב אדום
  • להפחית פרוסה אחת של לחם מ הכריך שלכם
  • שלטו בתשוקות שלכם ואכלו יותר סלט.
  • שתו פחות בירה

 

4 תרגיל האופניים
שכבו על הגב, עם ידיים משולבות מתחת לעורף. הרימו את הרגליים לזווית של 90 מעלות. משכו את ברך שמאל לכיוון החזה והביאו את מרפק ימין לברך בזמן ההנפה. חזור על אותו הדבר ברגל ימין . ועל מנת לשמור על הגב יש להרים את השכמות מן הרצפה, בין הסנטר לבית החזה מרחק של אגרוף.  אתם צריכים להיות בעמדה כאילו אתם רוכבים על אופניים על הגב.

5.פלאנק
 זהו התרגיל האולטימטיבי . תרגיל מאוד יעיל לשרירי הבטן במיוחד. על מזרון מקמו את עצמכם בצורה כזו שהאמות על הרצפה  והשוקיים על הרצפה. דחפו את עצמכם למעלה. הזרועות צריכות להיות בזווית של 90 מעלות, גב ורגליים ישרים. הישארו בתנוחה  זו למשך 30 שניות אם אתם מתחילים ועד שלוש דקות ויותר אם אתם מתקדמים. יש להגדיל את טווח הזמן כל יום. במידה והישבן מתחיל לעלות למעלה זה סימן שאתם התחלתם להתעייף . תנו לעצמכם מנוחה.

 

כתבות שבריא לדעת
סיכונים של אכילה מהירה

5 סיכונים בריאותיים של אכילה מהירה מדי

סימנים של דופמין נמוך

שימו לב: אלו התסמינים הנפוצים ביותר לדופמין נמוך

6. כפיפות פלאנק צידיות
התחילו במצב של פלאנק צידי ימני – על מזרון שכבו על צד ימין, התרוממו על יד ימין עד שהיא תגיע לזווית של 90 מעלות היא צריכה להיות בהמשך ישיר לאוזן ימין , הרגליים אחת מעל השניה. הורידו את האגן על הרצפה, ולאחר מכן העלו אותו בחזרה . האם 10-12 חזרות בכל צד. נסו לשמור על הגב ישר ואת הבטן בפנים כך תשמרו על הגב. לא לשכוח את הצד השמאלי !

7 פלאנק יציבות עם כדור
קחו כדור OVERBALL והשתמשו בו כדי להשען עם האמות במרכז הכדור. מתחו את הרגליים לאחור כך שתשענו על הכדור בזווית. הישארו בתנוחה זו למשך שתי דקות (או כל עוד שרירי הבטן שלכם יאפשרו).

שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.

בריא לדעת בשבילך

אדם סובל מעצירות
בריאות

סובלים מעצירות? אלו המזונות שתרצו לאכול

10 דרכים בהן הגוף מזהיר אתכם על הבריאות שלכם

סיבות לצרוך גרגירי חומוס

9 סיבות להוספת גרגרי חומוס לתזונה שלכם

איך לאמן את המוח להפסיק להיות בלחץ

באותו נושא