צריכים להשתין לעתים קרובות מדי? הנה מה שעליכם לדעת

שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
לפני שאתה ממשיכים לקרוא, שמרו את מקומכם איתנו בקבוצות הוואטסאפ
קבוצות הוואטסאפ

אדם עם שלפוחית ​​שתן פעילה יתר על המידה מכיר את ההרגשה של הפאניקה והצורך הפתאומי להשתין. לפעמים הדחף זה הוא כל כך גדול שלאדם יכול להיות שחרור לא רצוני של שתן. פעמים אחרות, שלפוחית ​​שתן פעילה מדי יכולה לשבש את השינה של האדם או את חיי היומיום שלו.

על פי "הקרן הרשמית של האגודה האמריקנית לאורולוגיה", כ -33 מיליון אמריקאים סובלים משלפוחית ​​רגיזה.

הנה שבעה טיפולים ממולצים לשלפוחית רגיזה:

1. חיטה מלאה.

מעיים מאושרים מובילים לשלפוחית ​​שלפוחית ​​השתן. שפרו את תפקוד המעיים שלכם על ידי צריכת מזונות עשירים בסיבים, כמו חיטה מלאה. אנו ממליצים גם על פירות טריים, דגנים סובין, שעועית, ומזונות עשירים בסיבים.

2. זרעי דלעת.

האינדיאנים השתמשו בזרעיה דלעת כדי לטפל בבעיות בדרכי השתן, כולל בשלפוחית שתן רגיזה. זה עובד כי זרעי הדלעת מגדילים את ייצור הטסטוסטרון ובכך מחזקים את שרירי האגן.

3. בננות.

מזונות עשירים במגנזיום, כמו בננות, תירס ותפוחי אדמה, יכולים לסייע בהפחתת התכווצויות שרירים. מגנזיום חשוב גם לעידוד שלפוחית ​​השתן להתרוקן לחלוטין ובכך למנוע שתן תכוף.

4. אגוזי מלך.

באגוזי מלך נמצאת חומצת אמינו שיש בה תחמוצת חנקן אשר חשובה לשמירה על מערכת השתן התחתונה. בנוסף לאגוזים, תוכלו למצוא את התחמוצת גם בקוקוס, פולי סויה, וחומוס.

5. דימיון מודרך.

תאמינו או לא, אבל זה טיפול קוגניטיבי אשר יכול לשנות את הדרך שבה אתם חושבים. להעלות תמונות מסוימות ומחשבות יכול לשים אתכם במצב רגוע של המוח והוא יכול אפילו להרגיע את התחושה של הצורך להשתין פתאום.

6. אקופרסורה.

יש נקודות לחץ על פני השטח הגוף שלנו שכאשר הן נלחצות, הן מעוררות או מדכאות מערכות גוף שונות. ניתן ללחוץ מאחורי עצם הקרסול הפנימי על מנת לטפל בשתן תכוף. נקודת לחץ זו שימושית גם בהקלה על עצירות.

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.
שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו