רוצים בטן שטוחה? התרחקו מהמזונות היומיומיים האלה

שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
לפני שאתה ממשיכים לקרוא, שמרו את מקומכם איתנו בקבוצות הוואטסאפ
קבוצות הוואטסאפ

רוצים בטן שטוחה? זה בהישג ידכם עכשיו. הנה כמה אמרות "עשה ואל תעשה" אותם תצטרכו לבצע כדי להשיג בטן שטוחה. זה יעזור לכם להיפטר מנפיחות ולאבד את השומן בבטן בתוך זמן קצר.

להיפרד ממזון חלבי

כן, אולי אתם אוהבים חלב, אבל אתם צריכים להימנע ממנו כדי להשיג בטן שטוחה. צריכת חלב יכולה להוביל לגזים ונפיחות ואתם צריכים למנוע את זה. אם אתם חובבי חלב מושבעים, תתפשרו על יוגורט במקום.

לא עוד מזון מעובד, קפה, סוכר מזוקק ואלכוהול

אוכל מעובד מגביר את תהליך הצטברות השומן. הסוכר המזוקק מהווה מכשול בתהליך של שריפת השומן. לכן רצוי להימנע ממזון זה בתזונה היומית שלכם.

להפחית את צריכת המלח

אנו מוסיפים מלח למזון שלנו לפי העדפת הטעם שלנו. אבל ידעתם כי צריכת יתר של מלח מובילה להצטברות מים בגוף שלכם? לכן, לא כדאי לשים יותר מדי מלח במזון שלכם, ופשוט להימנע ממלח ככל האפשר.

להימנע מתבלינים

התקפי הרעב שאנו חווים לעיתים קרובות נוצרים בשל ההפרשה מוגברת בקיבה בעת עיכול מאוחר של מזון מתובל. הצריכה של התבלינים גורמת לרעב ועוזרת לצבור שומנים בבטן. לכן מומלץ להפחית כמה שיותר באוכל מתובל.

לקצץ בפחמימות

הפחמימות מאטות את תהליך צריבת השומן בבטן שלנו. לכן כדאי להימנע מפסטה, לחם ומזון מתוק. לכו על מזון עשיר בתכולת החלבון.

להגיד "כן" לפירות

תמיד בריא לאכול פירות ולהזין את הגוף שלנו בוויטמינים שלהם מאשר באוכל מעובד. הפירות המומלצים ביותר להרזיה הם: אבטיח, אשכוליות, תפוזים, תפוחים ופירות יער.

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.
שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו