תנוחת השינה הנכונה כדי להפחית כאבים בגב

הכתבות החזקות ביותר לפני כולם בקבוצות של בריא לדעת

בעוד שאנו שמים לב לתנוחתנו כאשר אנו ערים, רובנו אינם ערניים לתנוחות השינה שלנו. אנחנו מבלים שמונה שעות בכל יום בשינה (או שאנחנו צריכים), אז באופן טבעי, המיקום שאנחנו ישנים משחק תפקיד חשוב מאוד. אם יש לכם גב חלש מלכתחילה, אז תנוחת שינה פסולה רק תעשה את המצב רע יותר. גם אם מעולם לא היו לכם כאבי גב לפני, שינה בדרך הלא נכונה מציבה אתכם בסיכון גבוה יותר לפתח אותו. אז מה היא הדרך הנכונה לישון בלילה… הנה כמה טיפים

שינה טובה מתחילה עם מזרן טוב

המזרן שלכם הוא אזור שבו אתם לא רוצים לעגל פינות. תשקיעו במזרן באיכות טובה, כך שתוכלו לישון כראוי לאורך כל הלילה. מזרנים זולים וגבשושיים עשויים להחמיר את כאבי הגב ולהיות מאוד לא נוחים. בעוד מזרני ספוג הם תמיד הכי טובים עבור אנשים שיש להם כאבי גב, גם מזרני קפיצים עובדים בסדר כל עוד הם באיכות טובה. אבל לא רק את החומרים של המזרן חשובים, אלא גם המימדים.

כדי לישון כמו שצריך, אתם צריכים מזרן שבו אתם יכולים למתוח את עצמכם. הצטופפות כל הלילה יכולה להכאיב ברצועות שלכם ולהחליש את שרירי הגב. וודאו שהמזרן הוא מספיק גבוה ורחב עבורכם. אם אתם ישנים עם בן\בת זוג, וודאו שיש מספיק מקום על המזרן עבור שניכם.

הבחירה של כרית חשובה לא פחות

בעוד אנשים רבים טוענים כי כריות בעצמם גורמות כאבי גב, זה לא תמיד נכון. כרית באיכות טובה בגובה הנכון לא מפעילה לחץ עודף על שרירי הגב. כריות גבוהות ושמנות, עשויות להיראות טוב מבחינה אסתטית, אבל הן לא הכי טובות לישון עליהן. אם הכרית שלכם גבוהה מדי, היא מעלה את הראש מעל שאר הגוף. זה מאמץ את הצוואר, הכתפיים ואת שרירי הגב. קבלו כרית שעוזרת לכם לישון בנוחות,

אבל גם שומרת על הראש שלכם באותה רמה כמו שאר הגוף.

תנוחת השינה הטובה ביותר עבור הגב שלכם

עכשיו שיש לכם את כל החומרים לשינה טובה, תצטרכו ללמוד כיצד ליישר את הגוף בדרך הנכונה. עם הידיים למטה, תנוחת השינה הטובה ביותר היא לשכב על הגב. עם הכרית והמזרן הנכונים, הפוזיציה הזאת אינה מפעילה לחץ יתר על הגוף. אם אתם מרגישים קצת מתוחים, הניחו כרית קטנה תחת הגב של הברכיים. זה יתמוך בטופס הטבעי של הגוף שלכם ויגרום לכם להרגיש יותר בנוח. הימנעו משינה על הבטן, כי לסובב את הצוואר בפוזיציה זו עלול לגרום לכאב בשרירים.

שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.