זה מה שיקרה לגוף שלכם אם תשתו כוס מים חמים בכל בוקר על קיבה !

שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
לפני שאתה ממשיכים לקרוא, שמרו את מקומכם איתנו בקבוצות הוואטסאפ
קבוצות הוואטסאפ

לאנשים יש את הרגלי הבוקר הרגילים שלהם – הם מתחילים את היום בשתיית כוס תה חם או כוס קפה כדי להתחמם אחרי השינה. או לחלופין,

שתיית מים , אז כנראה אתם שותים מים קרים, נכון? אם אנחנו בעניין האיורווד,

האם ידעתם כי לשתיית מים חמים, במיוחד בשעות הבוקר, על קיבה ריקה,

יכולה להיות השפעות מועילות על הגוף?
זה משפר את רמת העיכול, עוזר לגוף בסילוק רעלים מזיקים לגוף,

ופסולת מטבולית מהגוף. כאן אנחנו הולכים להראות מהן הסיבות העיקריות מדוע כדאי לשתות מים חמים על הבוקר.
ואילו הן שש הסיבות למה צריך לשתות מים חמים על הבוקר
1 ניקוי האיברים מרעלים
שתיית כוס מים חמים על הבוקר, תעזור לניקוי הגוף מרעלים מזיקים. הסיבה לכך היא כי מים ונוזלים אחרים עוזרים לפירוק מזון בקיבה ומשפרים את מערכת העיכול. לכן, יש לנסות ולהחליף את המים הקרים עם מים חמים, וכך העיכול ישתפר, ובמיוחד לאחר הארוחות.

2 הגברת חילוף החומרים
כולנו מקבלים כאבי בטן לפעמים. יש לשתות כוס אחת של מים חמים בבוקר על קיבה ריקה. השתייה תגביר את קצב חילוף החומרים ויעזור לגוף לתפקד כראוי. כאבי הבטן ייעלמו באופן מיידי!

3 הקלה בכאבים
יש אנשים שמאמינים כי המים החמים הם התרופה הטבעית והחזקה ביותר וכי היא יכולה להקל על התכווצויות בשעת כאבי מחזור. החום של המים ירפו את שרירי הבטן וירגיעו את הכאב. כמו כן, אנו יכולים להזכיר כי מים חמים טובים גם עבור כל מיני התכווצויות. והסיבה לכך היא כי מים חמים משפרים את זרימת הדם בנימים ומרגיעים את השרירים.

4 ירידה במשקל
אם אתם בתהליך של ירידה במשקל, אז אתם בטח שמעתם שוס מים חמים בבוקר תעזור לכם לרדת במשקל הרבה יותר מהר, נכון? והסיבה לכך היא כי מים חמים מעלים את טמפרטורת הגוף ומאיץ את המנגנון בגוף . אז, בדרך זו, הגוף ישרוף יותר קלוריות. ובנוסף תהיה השפעה חיובית על הכליות וכל האיברים המפרישים.

5 שיפור הסרקולציה
כפי שהזכרנו קודם, אם אתם שותים מים חמים בבוקר, על קיבה ריקה, בזה תוכלו לעזור לגוף לשטוף את כל הרעלים והפסולת המזיקה. אז, בדרך זו, הגוף משפר את הסרקולציה.

6 מאט את תהליך ההזדקנות
כולנו יודעים כי הזדקנות מוקדמת היא הסיוט הגרוע ביותר עבור כולנו. ובמיוחד עבור נשים. אבל, למרבה המזל, על ידי שתיית מים חמים ניתן להאט את התהליך. כפי שכולנו יודעים, הגוף בנוכחות רעלים מאיץ את תהליך ההזדקנות, וכמו שאמרנו, מים משחררים את הגוף מרעלים. הדבר מאט את תהליך ההזדקנות, ומגביר את האלסטיות של העור.

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.
שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו