כדור טניס עוזר להיפטר מכאבים בכף הרגל

כך תוכלו להיפטר מכאבים בכף הרגל בתוך כמה דקות!

שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
לפני שאתה ממשיכים לקרוא, שמרו את מקומכם איתנו בקבוצות הוואטסאפ
קבוצות הוואטסאפ

אם ישנה לאפשרות טיפול פשוט כדי לרפא בעיות רפואיות, הקפדו לנסות את זה, טיפולים טבעיים הם באמת יעילים וניתן לתרגל אותם לעיתים קרובות יותר.
fasciitis plantar או פלנטר פשיה זו בעיה מאוד כואבת, כך שאם אי פעם קרה לכם והאיזור כאב, אתם כבר יודעים שהטיפול בזה יכול להיות כואב וארוך. עם זאת, אף על פי שרבים מאמינים כי פיזיותרפיה היא הטיפול הטוב ביותר, במקרה זה, נציע טריק קל להפליא עם כדור טניס, שיחסוך זמן וכסף, והתוצאות מדהימות.
fascia plantar היא רקמה גידית רחבה המתחילה בתחתית של עצם העקב ומתרחבת עד לקדמת כף הרגל והמהווה את הקשת של הרגל. הרקמה יכולה להיות מודלקת בקלות וזאת עקב שימוש יתר או מתיחת יתר.
Medline Plus אומר שזה אחד מהמצבים הנפוצים ביותר, שמוביל לכאב, במיוחד בעקב, הגורם לקשיים תוך כדי הליכה.
טיפולים משמרים, בכלל, מורכבים מתרגילי מתיחה המספקים שיפור במשך הזמן.
אלה הם גורמי הסיכון:

  • קשתות גבוהות
  • רגליים שטוחות
  • גיד אכילס הדוק
  • נעליים עם סוליות רכות, או תמיכה לא מספקת לקשת
  • עליה פתאומית במשקל
  • ריצה במורד הגבעה
  • ריצה למרחקים ארוכים

 

הכאב יכול להיגרם על ידי גורמים שונים, אבל לא קשה לטפל בכאב.
להלן הסימפטומים הנפוצים ביותר:
כאב בתחתית העקב
אדמומיות, נפיחות קלה ורגישות בעקב
דורבן בעקב או גידולים גרמיים על עצם העקב
כאב, שמתגבר בהדרגה במשך היום ועלול להתעמעם בערב,
כשמדובר במניעה, Medline Plus מציע כי הדבר המועיל ביותר זה לשמור על הגמישות של האזור סביב הקרסוליים, במיוחד שרירי השוקיים וגיד אכילס.
על מנת להגביר את הגמישות, יש לשים את הבוהן נגד החלק התחתון של הקיר, שמירה על הרגל הנגדית כפופה במעט מאחוריך. ואז, לכופף את הברך של אותה הרגל, על מנת להזיז את הרגל קדימה, ואז לגעת בקיר.
כף הרגל צריכה להישאר באותה התנוחה, מול הקיר. אם הברך נוגעת בקלות בקיר, הקרסוליים גמישים, ובמקרה ההפוך, כך תוודאו שבתרגיל הזה תגמישו את הקרסול במידה והוא לא גמיש.

use-tennis-ball-get-rid-plantar-fasciitis-pain-minutes1-246x300

במקרה של plantar fasciitis, המצב יכול להשתפר בעצמו בתוך 6-18 חודשים, אבל בטיפול נכון המצב יכול להשתפר בתוך 2 חודשים. ובנסף הטיפול יפחית את הכאבים ואת אי הנוחות הנובעת מהמצב.
תרגילי במתיחה מרגיעים את רקמות ה fascia plantar ההדוקות, כמו כן גם את המתח בשריר השוק וגיד אכילס. למעשה התרגילים האלה מושכים את השרירים ללא גרימת כאב.

עם זאת, השימוש של כדור טניס עשוי להעלות את ההליך לרמה גבוהה יותר. זהו תרגיל פשוט, אבל מאוד יעיל.
כשאתם יושבים, יש למקם את קשת כף הרגל על כדור טניס, ולגלגל אותו קדימה ואחורה. לדחוף את הכדור עם משקל הגוף. וברגע שהמצב משתפר, אפשר לבצע את התרגיל בעמידה.

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.
שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו