אתם יכולים להילחם ולרפא דלקות פרקים בעזרת צמחי מרפא טבעיים אלה

הכתבות החזקות ביותר לפני כולם בקבוצות של בריא לדעת

דלקת פרקים היא דלקת וקשיחות שמופיעה במפרקים. זהו מצב מאוד כואב שיכול להשפיע על אחד המפרקים או יותר. דלקת פרקים קשורה בדרך כלל לגיל העמידה וזה בדרך כלל מתחיל להשפיע על אנשים שעברו את גיל חמישים.

אז מה גורם לדלקת מפרקים?

אין סיבה אחת יחידה לדלקת מפרקים והסיבות משתנות בהתאם לסוג הדלקת. דלקת פרקים יכולה להגיע כתוצאה מפציעה, בלאי של המפרקים, זקנה, חוסר תפקוד של המערכת החיסונית או זיהום.

איך אפשר לטפל בדלקת?

ישנן מספר תרופות חזקות בשוק לטיפול בדלקת פרקים, כמו גם מגוון רחב של תחבושות שונות. התרופות פועלות בדרך כלל אבל משאירות אחריהן תופעות לוואי איומות.

ישנן כמה צורות ריפוי אלטרנטיביות ואנחנו הולכים להמליץ ​​על הטובות ביותר.

ג'ינג'ר
ג'ינג'ר הוא צמח מעולה עם תכונות ריפוי רבות. יש לג'ינג'ר תרכובות חזקות מאוד עם תכונות אנטי דלקתיות מעולות. הוספת ג'ינג'ר טרי לספל התה תעזור לשפר את המערכת החיסונית שלכם, וגם תפחית נפיחות ודלקת.
אנשים הסובלים מדלקת פרקים צריכים לפחות כוס אחת של תה ג'ינג'ר ביום. מערבבים אותו עם לימון ונענע וזה יוצא טעים מאוד.

כּוּרכּוּם

כורכום הוא אחד מאותם עשבי תיבול או תבלינים בעלי סגולות הריפוי. כורכום הוא חומר נוגד חמצון חזק מאוד, וניתן להשתמש בו כדי למנוע סרטן, או בסיוע התאוששות מסרטן. הוא גם בעל תכונות אנטי-דלקתיות מדהימות. אפשר להכין תה כורכום וגם לקחת כמוסות. כבר נמצא כי כורכום אשר נלקח דרך הפה בצורת טבליות היא הדרך הטובה ביותר להילחם בכאבי פרקים.

תה ירוק

תה ירוק הוא משקה פופולרי מאוד בקרב אנשים בריאים, ומזוהה במיוחד עם אנשים הסובלים מסרטן. הוא טעון בחומרים נוגדי חמצון וחומרים מזינים וגם עוזר לתפקוד המוח וירידה במשקל. בנוסף, תה ירוק יכול להאט את התחלתה של מחלת האלצהיימר ופרקינסון.

אלוורה

אלוורה ידועה כמועילה בטיפול במחלות עור, אקזמה וכוויות שמש. יש לה איכויות מרגיעות והיא מאוד נפוצה ברפואה אלטרנטיבית. ניתן למרוח ג'ל אלוורה במפרקים כואבים ולקבל הקלה. יש המון מוצרי אלוורה בשוק, שמנים, משקאות וקרמים, וזה בהחלט שווה בדיקה, לכל אדם ישנה תגובה שונה.

שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.