בעזרת חצי כוס של המשקה הזה תיפטרו מאבנים בכליות !

שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
לפני שאתה ממשיכים לקרוא, שמרו את מקומכם איתנו בקבוצות הוואטסאפ
קבוצות הוואטסאפ

על פי הנתונים האחרונים, אומרים המומחים כי 1 מתוך 4 מבוגרים כיום נמצא בסיכון לפתח את המחלה. זה באמת מפחיד, נכון? המומחים הרפואיים מזהירים כי בארצות הברית, מחלות כליות הורגות יותר אנשים מאשר סרטן שד או סרטן הערמונית.

 

מה הן אבנים בכליות? אבנים בכליות הן אבנים קטנות שהצטברו בתוך הכליות, והן יכולות לגרום לבעיות בריאות חמורות. האבנים בכליות עשויות ממלחים וחומצה. אלה הם גורמי הסיכון הנפוצים ביותר: אכילת יתר של בשר ולא מספיק ירקות או צריכת נוזלים לקויה והתייבשות.

 

ראשית, כדאי לדעת כי הטיפול הרפואי המקובל עבור אבנים בכליות הוא בעזרת אשלגן ציטרט – חומר שיכול להתחבר עם הסידן למלח מסיס, מה שמונע מהסידן להתחבר עם חומצות ולייצר אבנים.

 

מחקר שנערך לאחרונה מצא כי בלימונים קיימת איזשהי "תכונה" ייחודית – הם מלאים בציטראט טבעי. רופאים ומומחים רפואיים גילו כי מיץ לימון יכול להיות טיפול מונע יעיל לאנשים הסובלים מאבנים בכליות.

איך חומצת הלימון מגנה מפני אבנים בכליות?
חומצת הלימון מעכבת את היווצרות האבנים וגורמת להתפוגגות האבנים הקטנות שמתחילות להיווצר.

התרופה המקובלת, הידועה גם בשם ציטראט אשלגן, היא יעילה מאוד בטיפול באבנים בכליות. אבל, זה יכול להיות מאוד יקר.

כעת נציג בפניכם מתכון ביתי שיעזור לכם להיפטר מאבנים בכליות. המתכון פשוט וקל, עקבו אחר ההוראות:
עליכם לצרוך רק חצי כוס של מיץ לימון טהור ביום, או 4 כוסות שלמות של לימונדה מוכנה. זה יספק את אותה כמות של חומצה ציטרית כטיפול תרופתי. מומלץ לשתות בבוקר ובערב.

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.
שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו