זה מה קורה לגוף שלנו אחרי שאנו שותים קולה

הכתבות החזקות ביותר לפני כולם בקבוצות של בריא לדעת

האם תהיתם אי פעם מדוע אתם שותים קוקה קולה (או כל קולה אחרת) בשמחה? הרי זה מפני שהקולה "מתנהגת" כמו תרופה או יותר נכון סם, למרות הקוקאין שלא נעשה בו שימוש בשעת ייצור הקולה במשך יותר מ -100 שנים.

10 דקות לאחר שתיית קוקה קולה (0.25)

שתיתם 10 כפיות סוכר. אבל אתם לא תקיאו בגלל חומצה זרחתית שמפחיתה את הטעם המתוק.

20 דקות לאחר שתיית קוקה קולה (0.25)

כמות הסוכר בדם עולה באופן פתאומי והסוכר גורם לפיצוץ אינסולין. הכבד שלנו מגיב על ידי הפיכתו של הסוכר בדם לשומן (כי ברגע זה הכבד עסוק מדי).
40 דקות לאחר שתיית קוקה קולה (0.25)
הקפאין שנצרך דרך הקוקה הקולה נספג לגמרי. האישונים מתרחבים, לחץ הדם עולה, וכתוצאה מכך הכבד שואב יותר סוכר הנמצא בזרם הדם. קולטני אדנוזין (נמצאים במוח) נחסמים ואנחנו לא מרגישים סחרחורת.

45 דקות לאחר שתיית קוקה קולה (0.25)

הגוף מגביר את ייצור הדופמין, שמגרה את מרכז השמחה במוח. לקוקאין יש את אותו אפקט.

שעה לאחר שתיית קוקה קולה (0.25)

חומצה זרחתית מגיבה עם סידן, מגנזיום ואבץ במעי הגס, גרימת פיצוץ נוסף במטבוליזם. כמויות גדולות של סוכר וממתיקים מלאכותיים מסבכות את המצב עוד יותר ובנוסף מגדילות את שחרור הסידן בשתן.

יותר משעה לאחר שתיית קוקה קולה (0.25)

כתבות שבריא לדעת

דברים אלה קורים לגוף שלכם כאשר אתם מפסיקים לעשן

סובלים מלחץ דם גבוה או בעיות לב … אז הימנעו בכל מחיר מהמאכלים הבאים

תופעות ההשתנה הנגרמות מהקפאין משפיעות על הגוף (הצורך הגובר של מתן שתן). בשלב זה כל הסידן, המגנזיום והאבץ, המיועדים לעצמות הגוף, ובנוסף האלקטרוליטים מי הנתרן, יוצאים מהגוף.

שעתיים לאחר שתיית קוקה קולה (0.25) – הכאוס בגופנו נרגע ואנחנו מתחילים להרגיש בחוסר סוכר. ברגעים אלו אנחנו מתרגזים ומדוכדכים ודי בקלות. עד עכשיו הוצאנו את המים מהקוקה קולה.

אבל למים יש קשרים קודמים לחומרים החשובים ביותר בגופנו והכרחיים לשיניים, עצמות והעצבים . זוהי הסיבה העיקרית מדוע ברגע זה הגוף שלנו חסר את המינרלים, החיוניים לתפקוד נורמלי.

שעות אחדות לאחר שתיית קוקה קולה (0.25) – ההרגל החדש שאימצנו לנו גורם לנו להרגיש בחוסר קפאין ושאנחנו צריכים לקבל עוד "מנה" של קוקה קולה.

שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.

בריא לדעת בשבילך

בריאות

להתעורר עם חוסר תחושה בידיים: הגורמים והטיפולים

11 סיבות למה כדאי לשתות מים מכלי נחושת

מה מיקום הפצעונים שלכם יכול לספר לכם?

מה הלשון שלכם חושפת על הבריאות שלכם?

באותו נושא