חוקרים מצאו כי 4 כוסות של תה ג'ינג'ר מקלות על כאבי מפרקים. כך תעשו את זה

הכתבות החזקות ביותר לפני כולם בקבוצות של בריא לדעת

במשך מאות שנים, ג'ינג'ר שימש כצמח מרפא ברפואה המסורתית העממית על ידי מספר תרבויות ברחבי העולם. ולבסוף הוא הוכר גם על ידי מומחים רפואיים בשל תכונות הריפוי שלו. נמצא כי ג'ינג'ר יכול להקל על בחילות, הקאות, סחרחורות, ותסמינים של בחילות בוקר. בנוסף, מחקרים מראים כי לתמצית ג'ינג'ר יש את היכולת להקל על סימפטומים של כאבי מחזור.

ג'ינג'ר בטיפול במפרקים
מלבד היותו מועיל עבור מגוון רחב של בעיות בריאות, ג'ינג'ר הוא פופולרי ביותר בשל יכולתו לטפל בדלקות פרקים, ודלקת מפרקים שגרונית במיוחד.

מחקרים רבים הוכיחו כי לעשב המדהים הזה יש תכונות אנטי דלקתיות אשר דומות לאלו של איבופרופן, סלקוקסיב, ומוצרים פרמצבטיים אחרים. למעשה, נמצא כי הג'ינג'ר עדיף על תרופות שונות כשמדובר בהקלת כאבי מפרקים. יש לג'ינג'ר את היכולת לדכא את הלאוקוטריאנים, שהן המולקולות הדלקתיות. לכן, כאשר מדובר בדלקת, ג'ינג'ר הוא יעיל יותר מאשר רוב משככי כאבים.

יתר על כן, משככי כאבים יכולים לגרום למספר תופעות לוואי הכוללות יתר לחץ דם, תגובות אלרגיות, בעיות במערכת העיכול, בעיות בכליות, ונזק לכליות. וג'ינג'ר, מצד שני הוא מרכיב טבעי, ובטוח לחלוטין לשימוש.

מחקר אשר נערך בשנת 2012 הראה כי תמצית ג'ינג'ר ספציפית המכונה אירוויטה יכולה לספק את אותן השפעות כמו סטרואידים כאשר מדובר בהפחתת הדלקת במקרה של דלקת מפרקים שגרונית. כמו כן הוכח כי היא יכולה להקל על כאבים הנגרמים מעמידה והליכה.

לדברי המומחים, מומלץ לקחת 255 מ"ג של אירוויטה פעמיים ביום על בסיס יומי, או לחילופין לשתות 4 כוסות של תה ג'ינג'ר ביום.

כיצד להכין תה ג'ינג'ר:

חומרים דרושים:
3 שורשי ג'ינג'ר טרי
תפוח או לימון
סירופ דבש או מייפל
3 כוסות מים

אופן ההכנה:
ראשית, עליכם לשטוף את שורש הג'ינג'ר כראוי, ואז מקלפים וחותכים אותו לחתיכות קטנות. מרתיחים מים וכאשר הם מגיעים לנק' הרתיחה, צריכים להוסיף את הג'ינג'ר. מנמיכים את האש ומשאירים אותו במים במשך 15-20 דקות. (ניתן להוסיף מעט לימון, דבש, או לימון בשביל הטעם). לאחר מכן, מסירים מהאש ומשאירים אותו במשך 5 דקות נוספות. מעבירים את התערובת לכוס ומוסיפים תיון.

שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.