בריא לדעת
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צמחי מרפא אלה יכולים לעזור לכם עם חרדה והם יעילים יותר מתרופות

הכתבות החזקות ביותר לפני כולם בקבוצות של בריא לדעת

לרוב עשבי התיבול שיכולים לעזור לכם עם חרדה יש ​​אפקט הרגעה, אז מומלץ לנקוט באמצעי זהירות כאשר אתם יודעים שאתם צריכים להיות ערניים, למשל בעת נהיגה. רוב עשבי תיבול אלה יכולים לשמש לתה.

שמנים אתריים, חליטות, ותמיסות יכולים לעזור לכם למצוא את הכוח הנכון של צמחי מרפא טבעיים שיפעלו הכי טוב למצב החרדה הייחודית שלכם והתסמינים.

בנוסף לעבודה עם תרופות צמחיות לטיפול בסימפטומים של חרדה, תסתכלו על מה עלול לגרום לחרדה שלכם ותחפשו דרכים להפחית או להסיר את המתח בחיים שלכם. הטיפול בסימפטום ללא טיפול בגורם הוא כמו מילוי דלי עם חור בתחתית; אתם לעולם לא תגיעו כך לשום מקום. מדיטציה, תרגולי נשימה, ופעילות גופנית יכולים גם לעזור להפחית את החרדה בצורה יעילה כמו תרופות מרשם מסוימות.

הנה 7 צמחי מרפא אשר יעזרו לכם להתמודד עם החרדה באופן טבעי:

קמומיל

קמומיל הוא פרח אשר משמש לעתים קרובות כתה צמחים ללא קפאין אשר עוזר להירדם. תרכובות הקמומיל יכולה לשמש גם כדי לעזור להקל על החרדה. החוקרים אומרים כי שאיפת תרסיס המכיל את השמנים האתריים הנגזרים מהקמומיל יכול להקל על החרדה, כמו גם דיכאון כללי.

לדברי החוקרים, קמומיל בצורה של תמצית מימית משמשים לעתים קרובות כתרופת הרגעה קלה להרגעת עצבים ולהפחתת חרדה, לטיפול בהיסטריה, סיוטים, נדודי שינה ובעיות שינה אחרות.

אזוביון

הצמח הנפוץ ביותר המשמש לארומתרפיה, ללבנדר יש השפעה מרגיעה עבור אלה הסובלים מסימפטומים של חרדה. זו תרופה צמחית אשר יכולה להיות יעילה יותר מאשר תרופות מרשם להפחתת מתח אינטנסיבי, למשל, במהלך הלידה. בתי החולים החלו להשתמש במפזרי שמן אתרי לבנדר כמו ארומתרפיה במחלקות היולדות והבחינו כי כאשר הוא נמצא בשימוש, נשים נוטות פחות לבקש תרופות כאב במהלך הלידה.

לימון באלם

כתבות שבריא לדעת
סיכונים של אכילה מהירה

5 סיכונים בריאותיים של אכילה מהירה מדי

סימנים של דופמין נמוך

שימו לב: אלו התסמינים הנפוצים ביותר לדופמין נמוך

חוקרים נתנו לנבדקים 600 מ"ג מינון לימון ולאחר מכן העבירו אותם לאירוע מלחיץ מדומה. לאחר מכן, נמצא כי הם הורידו את רמות החרדה והלחץ שלהם וגילו כי אלו שקיבלו את המינון של מיץ הלימון "הגדילו באופן משמעותי את הדירוג העצמי של הרגיעה והפחיתו את הדירוג העצמי של הלחץ".

תה ירוק

חוקרים שחקרו את ההשפעות של התרכובת הפעילה בתה הירוק, ליאניאן – מצאו כי יש לו השפעה מובהקת על ביצועי הקשב והריכוז.

קאווה-קאווה

הקאווה לא פופולרי בעולם המערבי אבל הוא בשימוש ניכר בתרבויות של דרום האוקיינוס ​​השקט במקרים של חרדה ויש האומרים כי הוא יעיל יותר מאשר מה שיש לרפואה להציע. הקאווה עובד על ידי הגדלת החומצה הגמא-אמינוביוטירית במוח, אשר מסייעת לתקשורת בין המוח והגוף ומפחיתה תסמיני חרדה כמו קצב לב מהיר, זיעה ורעד.

ולריאן

שימוש בולריאין יעיל בסיוע שינה במשך מאות שנים וגם האפקטיביות שלו להפחתת החרדה ידועה. שוב, הימנעו ממצבים שבהם נמנום עלול לגרום נזק אפשרי, למשל, בעת נהיגה.

שעונית

על פי אוניברסיטת מרילנד, מחקרים של אנשים עם הפרעת חרדה כללית הראו כי השעונית יעילה כמו התרופה אוקסאזפאם לטיפול בתסמינים.

שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.

בריא לדעת בשבילך

תזונה

9 מזונות יומיומיים שאנחנו חייבים להתרחק מהם !

ריצה לא מורידה במשקל

לפני שתתחילו לרוץ: זו הסיבה המפתיעה שבגללה ריצה לא מסייעת בירידה במשקל!

5 בעיות בריאותיות ברגליים וכך ניתן להיפטר מהן!

זה מה שיקרה לכם אם תניחו קוביית קרח על העורף

באותו נושא