אלו הן נקודת האקופרסורה שיעזרו לכם בכאבי גרון, הצטננות,איזון בלוטת התריס ועוד

הכתבות החזקות ביותר לפני כולם בקבוצות של בריא לדעת

הצטננות יכולה לתקוף גם בקיץ וגם בחורף. כאשר היא מגיעה, אנשים מיד הולכים לקבל תרופה נגד הצטננות ושפעת. אבל מלבד הצטננות לאורך כל השנה, איגוד בלוטת התריס האמריקאי קובע כי 20 מיליון אמריקאים סובלים ממחלת בלוטת התריס.

לאלו הרוצים להימנע מנטילת תרופות לטיפול בסימפטומים של ההצטננות או בלוטת התריס, נקודת האקופרסורה תוכל להקל על הסימפטומים האלה במקום. האקופרסורה נמצאת בשימוש כבר מאות שנים על ידי הסינים לטיפול בכאב וחולי.

איזה נקודות אקופרסורה יכול לעזור לך להקל הצטננות, גודש בחזה, ולאזן את בלוטת התריס?

על פי מדריך נקודות אקופרסורה, נקודה LI4 מאוד מועילה לצינון. הנקודה ממוקמת בין האגודל לאצבע המורה, על גבי כף היד.

הנקודה GV24.5 ממוקמת בדיוק באמצע הגבות שלכם. כאשר היא מגורה, זה עשוי לעזור להקל על גודש, אף סתום ותסמינים נוספים.

נקודת ה-LI11 עשויה לעזור בהצטננות וחום משפעת. כתב עת של הרפלקסולוגיה המודרנית מדווח כי היא עשויה גם לעזור להסדיר את הסימפטומים של תת פעילות בלוטת התריס.

נקודה LI11

נקודה נוספת המטפלת באי סדירות של בלוטת התריס היא K27. כיצד להפעיל אותה?

היא ממוקמת בין עצם החזה ומתחת לעצם הבריח, לחצו על נקודה זאת שתיים עד שלוש דקות, שלוש עד חמש פעמים ביום. K27 אמורה להקל על גודש בחזה, ליחה, שיעול, עוויתות גרון, כאבי גרון, נשימה רדודה או קשה, לחץ בחזה, כאבים בחזה… ואי סדירות בלוטת התריס.

נקודה K27

מה עוד נקודה K27 עוזרת לרפא?

חוץ מעזרה עם בלוטת התריס, הצטננות ושפעת, נק' K27 עשויה גם לעזור במקרים של חרדה, התקפי פאניקה ושיהוקים. גירוי באזור בקביעות אמור לשפר את המערכת החיסונית שלכם ולעזור לכם להדוף הצטננות ושפעת.

מה עוד אפשר לעשות כדי להקל על גודש בחזה?

ישנם כמה דברים אחרים שאתם יכולים לעשות בבית כדי להקל על הגודש בחזה. שתיית שתיים עד שלוש כוסות קפה שחור יכולה לעזור לנקות את הריר. שאיפת חומץ מבושל, גרגור מי מלח, שתיית מיי לימון ושתיית תה חם עם לימון ודבש הם כל הדרכים האחרות שניתן להקל על הגודש בבית מבלי לקחת תרופה נוספת.

שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.