בעזרת הנקודות בפנים אפשר לדעת אם משהו לא בסדר עם הכבד הכליות ובכלל בגוף

שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
לפני שאתה ממשיכים לקרוא, שמרו את מקומכם איתנו בקבוצות הוואטסאפ
קבוצות הוואטסאפ

עור בהיר מראה כי אתם במצב בריאותי תקין, ופנים רעננות וזוהרות מעידות על בריאותו של הגוף כולו. לכן,

בעיות עור הן סימן ברור כי אתם סובלים מסוג כלשהו של בעיה. למעשה מיפוי הפנים מצביע על תובנה אמיתית לבריאות באופן כללי.

למעשה מיפוי הפנים מבוסס על האיורוודה העתיקה ופילוסופיות רפואה סיניות ומתייחס לשינויי העור ולבריאותו הכללית של הגוף.

בדרך זו, המיפוי עוזר לאבחן את הסיבה לבעיות ומספק תסמינים של בעיות חמורות יותר.

וכך ניתן לזהות את הסימנים שעל הפנים והקישור שלהם לבעיות פנימיות אחרות

איזור: מצח

קשור ל: כבד, כיס מרה
הסבר: המצח קשור לפעילות של מערכת העיכול והעצבים. לכן, בעיות העור עשויות להיות כתוצאה של מתח ומערכת עיכול איטית.
טיפול: כדי לעורר את מערכת העיכול כדאי להימנע מאכילת שומן, מתוק, ומזונות מעובדים ולאכול הרבה פירות עשירים בסיבים וירקות. כמו כן כדאי לנסות כמה שיטות לניהול מתח כמו יוגה, דמיון מודרך, מדיטציה, התעמלות, מוסיקה. ניתן גם לטפל בנושא על ידי שתיית תה שן הארי או מיץ לימון טרי במים חמים ובכך לנקות את הכבד.

איזור: הצד השמאלי של האזור שבין הגבות

קשור ל: אנרגיה המאוחסנת בטחול
הסבר: קווים בתחום זה מראים שיש לכם רגשות שלא מבוטאים ובכך אוחסנו בטחול.
טיפול: נסו כמה טכניקות כדי לשחרר את האנרגיה הרגשית הישנה, שקופאת על שמריה, כמו עבודה על הנשימה, מדיטציה מונחית, יוגה, רייקי, או ייעוץ.

איזור: הצד הימני של האזור שבין הגבות

קשור ל: רגשות המאוחסנים בכבד
הסבר: הבעות פנים שלנו מצביעות באופן מיידי על המצב הרגשי שלנו. קמטים או בעיות עור באזור זה מצביעות על כעס מודחק המודחק בכבד.
טיפול: יש לנסות כמה טכניקות כדי לנקות את הכעס, כמו רייקי, יוגה, ייעוץ, כתיבת יומן או שיטות יעילות אחרות שיעזרו לתעל את הרגשות בצורה בריאה. יתר על כן, יש להוריד את האכילה של המזונות העשירים בשומן ואלכוהול, שגורמים ללחץ נוסף על הכבד.

איזור: עיניים

קשור ל: מעיים, מפרקים, בלוטת תריס
הסבר: המומחים אומרים שנקודה דהויה בקשתית העין עשויה להצביע על בעיות מעיים. ובנוסף, צבע לבן מופרז בקשתית עשוי להצביע על ניוון משותף תוך קישור נקודות קטנות הקשורות לנושאים אחרים משותפים. ועוד, כשהטבעת מסביב לאישון צבעונית (כתום) הווה אומר שאתם צורך יותר מדי סוכר או יותר מדי מלח.

איזור: מתחת לעיניים

קשור ל: כליות
הסבר: במקרה של תפקוד איטי של הכליות, אנחנו עלולים להיתקל בנפיחות בעפעפיים התחתונים. כמו כן, במקרה של פגיעה בתפקוד של הכליות, ייתכן שהפעפיים התחתונים יהיו כהים, נפוחים ו'שקיות' מתחת לעיניים.
טיפול: לשתות הרבה מים מסוננים מכיוון שהתייבשות מפעילה לחץ על הכליות ופוגמת בפונקציות הסינון החשובות ביותר שלהן. יתר על כן, יש להפחית את הלחץ ולישון היטב, ולהימנע מאלכוהול וקפה, כיוון שהם עלולים גם לגרום להתייבשות.

איזור: לחיים

קשור ל: ריאות, חילוף חומרים איטי, ספיגה
הסבר: אם יש כתם דהוי על הלחיים,זה אומר שקצב חילוף החומרים איטי והספיגה של האוכל נמוכה. יתר על כן, הבעיות בתחום זה יכולות להעיד כי יש כמה בעיות עם התפקוד של הריאות.
טיפול: יש לנסות עבודה על הנשימה ותרגילי נשימה כדי לחמצן את הריאות ולבנות את קיבולת ריאות. בנוסף צריך גם לעשות תרגילים אירוביים באופן קבוע וזאת על מנת לשפר את תפקוד הריאות ולהגביר את חילוף החומרים.יש לוודא שאנחנו לועסים היטב את האוכל לפני הבליעה וזאת בכדי להפחית את הלחץ המופעל על מערכת העיכול והספיגה. אכילת מזונות עשירים בחומרים נוגדי חמצון כמו תה ירוק תעזור במניעת בעיות ותגן על עור רגיש מפני הנזק שנגרם על ידי מזהמי אוויר נפוצים.

איזור: אף

קשור ל: מערכת לב וכלי דם
הסבר: אזור זה קשור לזרימת דם, ולכן במקרה ואתם סובלים מבעיות עור באזור האף, הן עשויות להצביע על בעיות לחץ דם.
טיפול: יש לאכול באופן קבוע אוכל שטוב לתפקוד הלב כמו אגוזים, אבוקדו, טחינה, פשתן / זרעי פשתן שמן זית מכבישה קרה שמני דגים, ולהימנע משתיית קפה ואלכוהול, שמשפרים באופן מלאכותי את תפקוד מערכת הלב וכלי הדם.

איזור: שפה תחתונה

קשור ל: מערכת העיכול
הסבר: שפתיים חיוורות עשויות להוות סימן מוקדם של אנמיה. השפה התחתונה מצביעה על תפקודם של המעיים, כך שאם יש כתמים חומים, הווה אומר שאתם סובלים מבעיות עיכול או במחסור של אנזימי עיכול, או גידול יתר של תולעים או טפילים במעיים.
טיפול: יש לשלב מזונות עשירים בברזל בתזונה היומית, כמו בשר אדום רזה, קטניות של ירקות עליים ירוקים, ולנסות כמה מאכלים פרוביוטיים באיכות גבוהה כנגד תילוע .

איזור: לשון

קשור ל: ריאות, עומס רעלים
הסבר: פני השטח של הלשון, במיוחד אם נבדקו בבוקר ברגע שמתעוררים, יכולים לספר הרבה על הגוף.
שפשוף או 'קֶצֶף' בקצוות החיצוניים עלולים להצביע על תפקוד לקוי של הריאות, ומעגלים לבנים הפונים לעבר האזור האמצעי או האחורי של הלשון עשוי להוות סימן של כמויות עודפות של רעלים במעיים.
טיפול: יש בהחלט צורך בטיפול גמילה, ולאכול אוכל מטהר כמו מיצים בריאים תוצרת בית או מזון גולמי. יתר על כן, כדאי לכם להתאמץ קצת ולתרגל נשימה עמוקה מדיטציה וסיבולת לב.

איזור: סנטר

קשור ל: מתח, חוסר איזון הורמונלי
הסבר: כמו שכבר הספקתם לשים לב לנשים יש פצעונים סביב הסנטר באותה תקופה של חודש, וזאת בשל העובדה כי הסנטר הוא באזור הפנים שבו מתבטאים מתח וחוסר איזון הורמונלי.
טיפול: כדאי להימנע מחומרי ניקוי לפנים קנויים מכיוון שבדרך כלל יש בהם כימיקלים מזיקים ורעלים אשר משפיעים על המערכת האנדוקרינית.
במקום זאת כדאי לנסות את אבקת מאקה כדי לתמוך באיזון ההורמונלי. יתר על כן, צריך לנהל את הלחץ ולארגן את הזמן וזאת על מנת לקבל מספיק זמן לישון ולנוח.

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.
שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו