הפטרו מכאבי רגליים בשש המתיחות היעילות הבאות

הכתבות החזקות ביותר לפני כולם בקבוצות של בריא לדעת

ייתכן ואתם לא חושבים על הרגליים שהן תורמות באופן משמעותי לבריאות הכללית של גופכם. העובדה היא כי בין היבטים חיצוניים אחרים, הרגליים  הן החלק שעובד הכי קשה בגוף. על ידי טיפול הולם ניתן למנוע, כאבים בירכיים, בברכיים ובגב על ידי טיפול

כאבים ברגליים יכולים להיגרם על ידי שורה ארוכה של דברים כמו דלקת פרקים, נפיחויות בכף רגל, אצבעות חופפות, יבלות, ציפורן חודרנית ודורבן. תהא הסיבה אשר תהא, אתם כנראה סובלים במידה רבה מאי נוחות או כאבים ומוכנים לעשות הכול כדי שהכאב יעבור.

דבר אחד שאתם יכולים לנסות הוא אמבטיה לרגליים המסייעת להקלה בכאבים,אם אתם לא מאמינים כי הרגליים שהן המקום הטוב ביותר שדרכן ניתן להוציא רעלים מהגוף אתם בטח תוכלו לנסות גישה אחרת ואנחנו נראה לכם בדיוק איזו גישה.

פתרונות לכאבי רגליים

הפתרון הטוב ביותר עבור הכאב ברגל הוא מתיחה של רגל. קל לביצוע ולוקח 5 דקות מזמנכם. החלק הכי טוב הוא שאתם יכול גם לעשות את המתיחות בזמן ארוחת הבוקר.

הרמת האצבעות
הרימו את אצבעות הרגליים. זה נשמע די קל, אבל אתם לא יכולים לדמיין כמה זה קשה עבור אנשים מסוימים. קומו על רגליכם והרימו את כל הבהונות כלפי מעלה. הזרת צריכה לעלות באותה דרך באותו גובה כמו הבוהן שלך. בצעו 5 חזרות עם כל רגל.

הרמת האצבעות
בעוד  שאתם מעלים את האצבעות הנמיכו את רק הבוהן.  מתיחה כזו יכולה להיות קצת מסובכת בהתחלה, אבל תקלטו את העניין במהירות. אם אתם לא יכולים להוריד את הבוהן למטה,  נסו להוריד רק את האצבע הקטנה שלכם במקום. בצעו סט של 5 חזרות עבור כל אצבע בשתי הרגליים.

נדנדה

עמדו, הביאו את המשקל אל החלק החיצוני של כף הרגל ומרימים את המשקל מהחלק הפנימי של כף הרגל. ואז גלגלו את המשקל פנימה עד שכל המשקל יהיה על החלק האחורי של הרגל. בצעו את התרגיל בשתי הרגליים באותו הזמן  בצעו 10 חזרות.

מתיחת קרסול

לביצוע המתיחה תצטרכו כדור תירגול. קישרו רצועה  סביב רגל כיסא או שולחן בצורה כזו שתוכלו להעביר את הרגל דרך הרצועה,הכדור נשען לכיוון הרצועה הניחו את כף הרגל על הכדור והחלו ללחוץ את כף הרגל לכיוון הרצפה אתם תרגישו את המתיחה. בצעו 15 חזרות.

עיסוי עם כדור טניס

ואולי אתם מכירים את התרגיל הזה, התרגיל מומלץ על ידי רופאים לעתים קרובות עבור בעיות ברגל. קחו כדור טניס, הניחו אותו מתחת לכף הרגל והחלו לגלגל אותו בעזרת כף הרגל תוך כדי הפעלת לחץ עדין. בצעו תרגיל זה בשתי הרגליים. בסיום יש למתוח את כף הרגל כשאצבעות הרגל לכיוון התקרה (FLEX) ולאחר מכן לכיוון הרצפה (POINT)

בהונות האצבעות

שבו על הרצפה ברגליים ישרות כך כשאצבעות הרגל מכוונות כלפי התקרה.  התכופפו קדימה עם ידיים ישרות לכיוון אצבעות הרגליים, ולאחר מכן  עלו למעלה בחזרה בעדינות. נכון בהתחלה זה יכול להיות קשה אם אתם לא יכולים בשתי הרגליים באותו הזמן אז נסו להתכופף לכל רגל בנפרד

אל תדאגו אם לא תוכלו לבצע את התרגיל בהתחלה נכון זה קשה אבל עם הזמן,השרירים יתגמשו  כמו הגמישות של שרירי הרגל וכף הרגל והתרגיל ילך ויהיה יותר קל.

שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.