כך תטפלו בכאבי כתפיים בעזרת תרופות ביתיות ותרגילים

שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
לפני שאתה ממשיכים לקרוא, שמרו את מקומכם איתנו בקבוצות הוואטסאפ
קבוצות הוואטסאפ

אם אתם נתקלים בכאבים בכתף, נסו את ההמלצות הבאות, ועשו את המיטב כדי לא להתאמץ או להפעיל לחץ על הכתף. אנחנו כמעט בטוחים שאתם תרגישו יותר טוב. אבל אם לא, הגיע הזמן לראות רופא.

1. מתיחת הזרוע לאורך החזה

עליכם ליישר את היד עם הכתף הכואבת לאורך החזה, ובעזרת היד השניה ליצור 90 מעלות תוך כדי אחיזה במרפק היד הישרה. משכו בעדינות את היד הישרה לרוחב החזה. החזיקו למשך 30 עד 60 שניות, וחזרו על כך כמה פעמים. דוגמה בתמונה:

2. שחרור הצוואר

תשבו זקוף, ולאט לאט הורידו את הסנטר עד שתרגישו מתיחה בחלק האחורי של הצוואר .הזהרו שלא להזיז את הראש לצד אחד. עשו זאת למשך דקה אחת. דוגמה בתמונה:

3. התרחבות החזה.

שלבו את הידיים מאחורי היד, מתחו אותם לאחור ומתחו את החזה. דוגמה בתמונה:

4. שיכוך כאבים בעזרת כורכום

ניתן לערבב שמן קוקוס או שמן זית עם כורכום ולמרוח ישירות על הכתף, ולהנות מן התכונות האנטי-דלקתיות של הכורכום. הימנעו משכיבה עם משחה זו עליכם, הכורכום יכול להשאיר כתם.

5. שום.

כמו כורכום, שום הוא אנטי דלקתי. כדי להקל על הכאב, בצעו עיסוי לתוך הכתף הכואבת בעזרת שמן שום.

6. עמדו ישר.

זה נשמע פשוט, אבל ישנה חשיבות רבה ליציבה טובה בטיפול כאבים בכתף, ומניעה מהחמרה. בדקו את עצמכם כאשר אתם יושבים שאתם לא רפויים, וכאשר אתם עומדים שהראש שלכם עולה בקנה אחד עם הכתפיים.

7. שינה תקינה

תשכבו על הצד הלא כואב שלכם עם כרית מתחת לצוואר וכרית מול הגוף כדי שיהיה מקום לתמוך בזרוע.

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.
שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו