אם אתם סובלים מכאבי פרקים, זה מה שאתם צריכים לדעת!

שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
לפני שאתה ממשיכים לקרוא, שמרו את מקומכם איתנו בקבוצות הוואטסאפ
קבוצות הוואטסאפ

המרכז לבקרת מחלות ומניעתן טוענים כי 52.5 מיליון מבוגרים בארה"ב אובחנו עם צורה כלשהי של דלקת פרקים וכאבי מפרקים בתקופה שבין 2010 ל -2012.

לדבריהם, אחד מכל שני אנשים נוטים לפתח דלקת מפרקים ניוונית כשהם מגיעים לגיל 80.

אך למרבה הצער, גם אוכלוסיות צעירות מושפעות אף הן מכאבי מפרקים. על פי הסטטיסטיקה, כ 294,000 ילדים בארה"ב מתחת לגיל 18 סובלים מכאבי מפרקים.

ובכל זאת, למרבה המזל ישנן כמה תרופות טבעיות תוצרת בית אשר יכולות להפחית את אי הנוחות והכאב במפרקים. אנחנו הולכים להציג בפניכם כמה תרופות טבעיות מועילות ביותר!

מגנזיום

מגנזיום מסייע למינרליזציה בעצמות, כך שהוא שומר על העצמות חזקות. הקפידו על תזונה עשירה במגנזיום, הכוללת אגוזים, קטניות, ירקות עליים כהים.

אמבטיית בוקר
אמבטיה ארוכה וחמה בבוקר תעזור לכם לשחרר את הקשיחות במפרקים. מומלצת גם שינה עם כרית חימום או שמיכה מחממת כדי למנוע התעוררות עם קשיחות נוראה.

כוּרכום

החומר הפעיל של הכורכום, כורכומין, יעיל ומקל על דלקת מפרקים, על פי המרכז הלאומי לבריאות משלימה אינטגרטיבית. ניתן להוסיף בקלות תבלין זה לתזונה היומית שלכם. הוסיפו אותו לחביתה שלכם, הכינו תה כורכום ותבלו איתו מאכלים שונים.

שמן זית

האנזימים האנטי-הדלקתיים בשמן זית בעלי השפעה בדיוק כמו איבופרופן, ללא תופעות הלוואי. השתמשו בו במקום חמאה במאכלים שונים, או מרחו אותו באופן מקומי על המפרקים שלכם ותעסו בעדינות.

לאכול יותר דגים

טונה, סלמון, מקרל, הרינג כולם מכילים חומצות שומן מסוג אומגה 3 אשר על פי המרכז הלאומי לבריאות משלימה אינטגרטיבית, מאוד עוזרות ומקלות על המפרקים בבוקר.

לשים כפפות בשינה

לבישת כפפות בזמן השינה בלילה תעשה פלאים עבור פרקי האצבעות של חולי ארתריטיס. אפשרות נוספת היא לכרוך צעיף סביב הברכיים או המרפקים הכואבים שלכם על מנת להקל על כאבי מפרקים.

לאכות יותר פירות

לימונים ותפוזים הם מאוד מועילים בטיפול של דלקת מפרקים ניוונית, בשל תכולת ויטמין C הגבוהה שלהם. זהו ויטמין חיוני אשר אחראי בין היתר על ההיווצרות של רכיבי הסחוס העיקריים, והוא נלחם נגד חיידקים חופשיים, הפוגעים בסחוס. לדוגמה, אתם יכולים לשתות מים עם לימון או מיץ תפוזים, או לאכול יותר לימונים ותפוזים כדי לקבל ויטמין C.

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.
שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו