לא תאמינו מה יקרה אם תרססו אלכוהול על המיטה שלכם!

הכתבות החזקות ביותר לפני כולם בקבוצות של בריא לדעת

אנשים רבים משתמשים באלכוהול להסרת דבק או לחיטוי, אבל רק מעטים יודעים כי ישנם שימושים רבים לאלכוהול:

תחליף לדאודרונט

ניתן להיפטר מהחיידקים שגורמים לריח רע על ידי אלכוהול לחיטוי. ניתן למצוא אלכוהול כזה בכל ערכת עזרה ראשונה.

להיפטר מחרקים

קיימים כל מיני חרקים שמחליטים מדי פעם לבקר בביתנו, וקשה מאוד להיפטר מהם. אבל הם יכולים להיהרג רק על ידי מגע עם אלכוהול. כל מה שעליכם לעשות הוא פשוט לשפוך קצת אלכוהול לחיטוי לתוך בקבוק ספריי ולאחר מכן לרסס על המזרן והכרית. חשוב מאוד לחזור על התהליך כמה פעמים כדי להיפטר מהם לחלוטין.

מחסל כינים

ניתן גם להסיר כינים באמצעות אלכוהול לחיטוי. צריך פשוט למלא בקבוק ספריי עם האלכוהול ולהוסיף כמה טיפות של שמן לבנדר, ולרסס את התערובת על השיער והקרקפת ולאחר מכן לסרק את השיער כדי להיפטר מן הכינים המתות.

שקית קירור בהכנה ביתית

אלכוהול לא יקפא אם תקררו אותו. זה למעשה חשוב כי אפשר להשתמש בו כדי להכין שקיות קירור ביתיות. ניתן לערבב קצת מים עם אלכוהול ולשים בתוך שקית סגורה, לוודא שאין אוויר בתוכה ולקרר.

ניקיון האוזניים

מקלוני כותנה עדיין נמצאים בשימוש על ידי אנשים רבים, אבל הליך זה מסוכן כי הוא בעצם עוזר לדחוף את השעווה עמוק יותר ויותר. תצרו תערובת עם אלכוהול וחומץ לבן. תספגו בתערובת צמר גפן ואז פשוט תניחו באוזן. השעווה תוסר לחלוטין על ידי עצמה.

 

להיפטר משיער הצומח פנימה

בדרך כלל כשמגלחים את בית השחי וקו הביקיני, השטחים מכוסים בנקודות אדומות. ניתן להשאיר את העור חלק וללא גירוי על ידי חיטוי השטחים הפגועים עם אלכוהול.

שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.