דברים אלה קורים לגוף שלכם כאשר אתם מפסיקים לעשן

שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
לפני שאתה ממשיכים לקרוא, שמרו את מקומכם איתנו בקבוצות הוואטסאפ
קבוצות הוואטסאפ

הנה קישור מאמר המנתח באופו כללי את היתרונות הבריאותיים של הפסקת עישון. חלקם קשורים לבריאות, וגם לאורח חיים:

1. שינה טובה יותר

ניקוטין הוא ממריץ, אז אם אתם מעשנים כשעהעד 3 שעות לפני השינה, הלב שלכם יהיה בקצב מהיר יותר מהרגיל. כאשר אתם מפסיקים לעשן ולא מכניסים את הניקוטין הממריץ לגוף שלכם, אתם עוזרים לעצמכם להגיע למצב פיזי רגוע לפני השינה.

2. ריח טוב יותר

העור, השיער, הציפורניים והבגדים שלכם כבר ספגו את ריח עשן הסיגריות. עשן סיגריה הוא ריח לא נעים עבור אלה שלא מעשנים, אז על ידי הפסקה מעישון, יהיה לכם ריח יותר אטרקטיבי גם עבור עצמכם וגם עבור אחרים.

3. חוש הריח והטעם חד יותר

טעמים שהיו מתוחכמים מדי עבור החיך המשעמם שלך להרים יהיה יותר ברור לך. אתה מרגיש כמו מבקר מסעדה גורמה המתאר את התחושות החדשות שאתה מגלה. כמובן שלא מעשנים ידעו זאת כל הזמן.

חוש הריח שלכם יהיה פחות משעמם עכשיו. ריח עשן הסיגריות ייעלם, תוכלו גם להריח ניחוחות עדינים ונעימים.

4. פחות כאבי בטן ובריאות טובה יותר

נשימות טובות יותר, עמוקות יותר, ומרגיעות יותר הן אחד היתרונות המיידיים ביותר של הפסקת עישון. נימי הריאה שלכם היו מכווצים לפני שהפסקתם לעשן, ועכשיו הם מסוגלים לקבל יותר דם. כאשר נימי הריאה מתמלאים, רירית הריאות יכולה להרחיב את גודלה המלא כדי להתאים יותר אוויר לנשימה.

5. אתם מפתחים את עצמכם

חוקרים הלומדים על שליטה עצמית רואים הרגלים כמו עישון ככישלון של שליטה עצמית. הם משווים את השליטה העצמית לתפקוד של שריר. ככל שאתם משתמשים בו יותר, כך הוא גדל יותר.

6. יותר אנרגיה

לאחרונה אנשים שלא מעשנים דיווחו כי הם מרגישים יותר אנרגטיים תוך 8 ימים של הפסקת העישון.

7. שינויים בקול

תיפרדו מהקול הדליל, הגרוני, העמוק והמעמיק שיש למעשנים.

8. יש לכם עוד זמן וכסף עבור דברים אחרים

האם אי פעם חישבתם את כמות הכסף שהייתם יכולים לחסוך אילולא הייתם מעשנים? זהו אחד הדברים האהובים עלינו כאשר אתה להפסיק לעשן.

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.
שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו