עורכי דין חושפים את 7 הדברים הגדולים שמנבאים גירושין

הכתבות החזקות ביותר לפני כולם בקבוצות של בריא לדעת

מלבד היותן שינוי חיים, גירושין הן לעתים קרובות תהליך ממושך. עורך דין לגירושין הוא אולי האדם היחיד, מלבד בני הזוג עצמם, אשר חוזה בטבע המכוער של ניתוק אנושי. עם זאת, לאנשי מקצוע אלה יש של ידע רחב בנושא רגיש זה.

אז, למה כמעט מחצית מכלל הנישואים מסתיימים בגירושים? הנה 7 גורמים מובילים לכישלון בנישואין, על פי עורכי דין לגירושין:

1. שקט הוא (לא כל כך) זהב

תקשורת טובה היא חיונית בנישואין. כאשר גורם חשוב זה מתדרדר, כך גם כל מערכת היחסים.
אווי ג'אנג, אחת מעורכות הגירושין הבולטות באמריקה, אומרת: "זו בעצם נשיקת המוות לזוגות, כי זה מוביל לרגשות של טינה. ".

2. שליטה

הניסיון לשלוט בבן הזוג, אינו מהווה סימן טוב ליחסים. שליטה על כסף או מידע ומניעת גישה של בן הזוג השני על דבר כמו חשבונות בנק, כרטיסי אשראי, וכו ', יכולים גם לתרום לגירושין בסופו של דבר.

3. התמכרות

התמכרות אלכוהול, סמים, או התנהגות כפייתית כגון הימורים הם גורם משמעותי לגירושים.

אלכוהול או התמכרות לסמים מחייבים טיפול; עם זאת, מספר המכורים הלא מטופלים עולה בהרבה על המשוקמים. התמכרות – וההשלכות השליליות שלה – היא לעתים קרובות גורם לגירושים.

4. כספים

במהלך הנישואין הרבה בעיות כלכליות נוטות להתרחש. אבל, ישנם דברים מחשידים כמו הוצאות גבוהות מדי, ביצוע רכישות סודיות,אלו סיבות אפשריות שיגרמו לבן\ת הזוג לשקול גירושים.

5. חוסר אינטרסים משותפים

ליסה מאייר, עורכת דין לגירושין בקליפורניה, אומרת: "אמנם זה נכון שהפכים נמשכים, אבל אל תניחו שהאיכויות שהתאהבתם בגללם ימשיכו להתקיים בנישואים".

 6. תחושה של הפרדה

זה אופייני בנישואין לחוות רגשות מקוטבים; ביניהן תחושת קירבה ומרחק. כאשר דינמיקה זו מתקיימת במרווחים סבירים, היא יכולה למעשה להיתפס כסימן טוב.

עם זאת, אם תחושת המרחק מתגברת ולא מאוזנת, עלולה להיווצר הפרדה לאט לאט עד להפרדה מלאה.

 7. העבודה באה קודם

כאשר מחצית מהנישואין הופכים פתאום לכור עבודה, זה עלול להיות סימן רע. נסיבות ההתנהגות הזאת קובעות בסופו של דבר את תוצאות היחסים.

באופן לא מפתיע, תקשורת יעילה היא חיונית; כאשר החצי השני מתחיל להשקיע כמות בלתי פרופורציונלית של זמן בעבודה, ללא הסבר, הסיכויים של גירושין עולה באופן משמעותי.

שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.