האם הפעילות הגופנית באמת עוזרת לכם לרדת במשקל?

הכתבות החזקות ביותר לפני כולם בקבוצות של בריא לדעת

מחקרים הראו כי פעילות גופנית לבד לא תעזור לכם לרדת במשקל. אתם עלולים לאבד קצת משקל בהתחלה, אבל עם הזמן – להגיע למשקל המטרה שלכם יהפוך לבלתי אפשרי. ישנן סיבות רבות שיכולים למנוע מכם לרדת במשקל גם אם אתם מתאמנים. היום נדון בכמה מהן:

1. הגוף שלכם מסתגל לפעילות

להתאמן פחות מדי לא יעזור לכם לרדת במשקל ולעבוד יותר מדי לא יעשה זאת גם. כאשר אתם מתאמנים יותר מדי הגוף שלכם יעשה התאמות כדי לרסן את כמות האנרגיה שהושקעה.

2. אתם מעריכים יותר מדי את כמות הקלוריות השרופות

כאשר אתם מעריכים יותר מדי את כמות הקלוריות ששרפתם בעת פעילות גופנית אתם נוטים לאכול יותר. אתם עלולים להרגיש כי יש לכם את הזכות לאכול יותר. אבל אתם יכולים לצרוך הרבה יותר קלוריות ממה שבעצם שרפתם באימון.

3. אתם מתמכרים להתנהגות מפצה

אם אתם יכולים לקחת את המדרגות או ללכת לעבודה, אתם בדרך כלל נוטים לקחת את המעלית או לקחת מונית. תופעה זו ידועה בשם התנהגות מפצה, שבה אתם מפצים על כמות הקלוריות שנשרפו באימונים על ידי לקיחת אופציה קלה יותר, ופחות מאומצת.

4. אתם לא שותים מספיק מים

כאשר אתם לא שותים מספיק מים, הכליות שלכם לא מתפקדות כראוי והכבד פועל יותר. כאשר הכבד נמצא בפעילות יתר, זה לא שורף יותר קלוריות. במקום זאת, הוא יאחסן שומן, מה שיקשה עליכם יותר להוריד במשקל.

5. השומן מומר בשרירים

כתבות שבריא לדעת

הליכה מביאה אושר

10 הרגלים ליישום מיינדפולנס ושמובילים לאושר

הבטחות לפני השינה

5 הבטחות שאתם צריכים להבטיח לעצמכם לפני השינה בלילה

השרירים הם קומפקטיים יותר משומן. כאשר אתה מתאמנים, התהליך הוא שריפת שומן ובניית שרירים במקום. זה יכול לגרום למשקל שלכם להישאר זהה. אבל זה לא צריך להוות מכשול כי השומן תורגם לשריר.

6. אתם לא צורכים מספיק חלבונים

כאשר אתם לא צורכים מספיק חלבונים, אתם מאבד את השרירים שלכם כאשר אתם מתאמנים. השרירים עוזרים לכם לשרוף יותר קלוריות במהלך היום, לאבד אותם תגרום לכמות פחותה של שריפת קלוריות.

7. אתם לא ישנים מספיק

כאשר אתם לא מקבלים מספיק שעות שינה, התיאבון שלכם עבור מזונות שומניים ומזינים גדלים וחילוף החומרים שלכם מאט. אתם גם מרגישים עייפות ולא מסוגלים להיות ב100% שלכם באימון.

שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.

בריא לדעת בשבילך

בריאות

5 צעדים שיעזרו לכם לבנות בית שלא תרצו לעזוב

החיסרון של לישון ביום ולהיות ער בלילה

ישנים ביום וערים בלילה? אלו ההשלכות שיכולות להיות לכך

אלו הסימנים לכך שקיים עובש רעיל בביתכם. וזה מה שאתם צריכים לעשות מיד!

5 היתרונות המפתיעים שיש למלפפונים להורדת השומן הבטני

באותו נושא