כך תהפנטו את עצמכם בתוך 15 דקות ותעלימו את החרדה והמתח

הכתבות החזקות ביותר לפני כולם בקבוצות של בריא לדעת

היפנוזה היא באמת לא יותר מאשר הרפיה וריכוז. אף אחד לא יכול להפנט אתכם בניגוד לרצונכם. אתם פשוט מרגיעים את דעתכם ומאפשרים לתת הכרה שלכם לעלות אל פני השטח חזק יותר מהרגיל. פסיכולוגים רבים מאמינים כי תת ההכרה מפעילה השפעה על האישיות שלנו ועל הפעולות שאנו עושים. רגשות מודחקים ודפוסי מחשבה משפיעים על החלטותינו מבלי שנהיה מודעים לכך.

היפנוזה עצמית היא באמת לא יותר מאשר לשים את עצמך במצב של הרפיה ולאחר מכן להכיר את הדברים שגורמים לנו מתח. ברגע שאנו מכירים את הלחץ והחרדה שלנו, אנחנו יכולים לתת להם ללכת ולשבור את מעגל השליליות.

ברגע שנתרגל היפנוזה עצמית והרפיה ביומיום, נוכל לראות שינוי חיובי ובונה בגישה שלנו.

התחילו עם נשימה עמוקה

התחילו עם נשימות עמוקות ואיטיות. נשימה עמוקה ואיטית תגדיל את רמות החמצן של הגוף שלכם ותגרום לקצב הלב שלכם להאט. נשמו עמוק והניחו לאוויר לזרום מתוך הריאות באופן איטי ומבוקר. בדקה הראשונה, תתמקדו רק בנשימה ולתת למתח בגוף להירגע.

תראו את עצמכם צפים על ענן

דמיינו את עצמכם צפים על ענן. אתם מוקפים בענן והוא חמים ורך. תנו לענן לספוג את המתח והחרדה שלכם. אתם בטוחים ושום דבר לא יכול לפגוע בכם בזמן שאתם צפים על הענן.

תפקחו על המחשבות שלכם

בזמן שאתם רגועים, אתם עלולים למצוא מחשבות מלחיצות או שליליות זוחלות לתוך המוח שלכם. זה בסדר. אפשר לתת להם לעלות לפני השטח ולהכיר בכך שהם שם. תנו להם לבוא וללכת כרצונם. נסו לזהות את המחשבות כמו מחשבות חיוביות או מחשבות שליליות.

תגידו לעצמכם משהו חיובי

עכשיו שהכרתם את השליליות והלחץ שלכם ואפשרתם להם ללכת, אתם צריכים להקדיש זמן לספר לעצמכם דברים חיוביים על עצמכם ועל המצב שלכם. אפילו מחשבות פשוטות כמו "אני רגוע ושלם עם עצמי" או "המחשבות שלי יוצרות את החיים שלי" זה יכול להיות בעל השפעה חיובית על ידי הבאת דפוס המחשבה שלכם סביב משהו חיובי אשר שובר את מעגל השליליות.

ליהנות מן השלווה וההשגה

ברגע שנרגעתם, תנו לחרדה וללחץ ללכת ותמרכזו את עצמכם עם מחשבות חיוביות או מוטיבציה שיעזרו לכם ליהנות מההרפיה והשלווה. רק תבלו כמה דקות בהנאה מרוגע ושלווה. את שאר היום אפשר למלא בעבודה קדחתנית ובחיי משפחה, אבל במשך חמש-עשרה הדקות האלה, אתם חופשיים מהזמן ומהמקום ונרגעים על הענן. אין דאגות. יש רק הרפיה שקט ושלווה.

שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.