מחקרים מגלים: לאנשים שאוכלים שוקולד מריר באופן יומי יש סיכון נמוך יותר למחלות לב ושבץ

שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
לפני שאתה ממשיכים לקרוא, שמרו את מקומכם איתנו בקבוצות הוואטסאפ
קבוצות הוואטסאפ

עם הזמן, המחקרים ממשיכים לגלות על איך הסוכר הוא הבריאות הנפשית והפיזית שלנו. למעשה, מחקרים הראו כי אכילת סוכר מעובד מדי יכולה להעלות את הסיכון למוות ומחלות לב גם אם אתם לא סובלים מעודף משקל. אז, בהתחשב במידע זה, אתם עשויים לתהות מדוע אנו תומכים באכילת שוקולד מדי יום.

אז, נלך קדימה לדברים הטובים – איך אפשר לאכול שוקולד בכל יום ויום ולשמור על הבריאות?

לא מומלץ להסתער על הממתק המשמין וכדאי להסתפק בקוביה ליום של שוקולד מריר אורגני, מתברר כי השוקולד מציע הרבה יותר יתרונות בריאותיים מאשר מה שרוב האנשים מבינים, אז בפעם הבאה שאתם מקבלים תשוקה למשהו מתוק, אתם לא צריכים להרגיש אשמה על השוקולד שתאכלו!

מתוך תשעה מחקרים, חמישה מהם מצאו ירידה דרמטית בסיכון למחלת לב כלילית ושבץ כאשר השוקולד נצרך. יתר על כן, אכילת השוקולד הייתה קשורה בסיכון נמוך ב -25% למחלות קרדיווסקולריות ואפילו בסיכון נמוך ב -45% למוות.

יתרונות נוספים של אכילת שוקולד מריר כל יום:

1. מחזק את החשיבה

על פי מחקרים, נבדקים שאכלו שוקולד ולאחר מכן חיכו 90 דקות נבדקו על כישרון מתמטי וקוגניטיבי, והתוצאות היו משופרות. מומחים מאמינים כי זה נובע מנוגדי חמצון, אשר יכולים להרחיב את כלי הדם ולהגביר את זרימת הדם למוח.

2. מסייע לעיכול ולבריאות

נבדקים שנבדקו לגבי רמות גבוהות של הורמוני לחץ הוכנסו למשטר שוקולד מריר למשך זמן בלתי מוגדר. עם זאת, לאחר שבועיים בלבד, דגימות שנלקחו מהחולים הראו ירידה ניכרת ברמות ההורמונליות במעיים הקשורה ללחץ. במיוחד, חיידקים מטבוליים במעיים הפכו לפעילים יותר והפיקו חיידקים בריאים נוספים.

3. משפר את בריאות העור

במחקר אחד, נשים ששתו משקאות קקאו גבוהים בפלואנול מדי יום במשך שלושה חודשים הראו עלייה ניכרת בזרימת הדם לאפידרמיס. התוצאות: צפיפות העור גדלה ב -16%, עובי ב -11%, לחות ב-13%, והיובש ירד ב -42%! נוגדי החמצון החזקים ותכונות הפלאבנול של שוקולד נחשבים כסיבות העיקריות מדוע העור מתחדש בקצב כה מהיר.

4. בריא לכולסטרול

לאנשים שאוכלים 3 גרם שוקולד מריר מדי יום יש יחס מנורמל יותר של כולסטרול "טוב" (HDL)מול "רע" (LDL). אמנם, מדענים אשר אינם בטוחים מדוע זה קורה, מאמינים כי הפלבנואידים משחקים תפקיד חשוב במיוחד.

במחקר נוסף, מדענים גילו כי שוקולד מריר מסייע לאנשים מבוגרים בתפקוד קוגניטיבי משופר ורגשות מוגברים של רוגע.

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.
שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו