אתם תישארו עם פה פעור אחרי שתראו מה אפשר לרפא עם בצל !

הכתבות החזקות ביותר לפני כולם בקבוצות של בריא לדעת

 

כן כן יש עוד דרכים להשתמש בבצל חוץ מלבכות ולאכול אותו..

השימוש במרכיבים שכבר נמצאים אצלנו בבית או יותר נכון במטבח להקלת מחלות היא דרך מצוינת לחסוך כסף ולקדם את הריפוי הטבעי.

בטח ובטח יש לכם במטבח בצל.

עם הבצל ניתן לטפל בהצטננויות, כאבי אוזניים, גירוד ועוד.

הבצל מכיל פלבנואיד (פיגמנט) הנקרא קוורצטין, שהינו אנטיאוקסידנט

הרגעת כוויות/ מניעת הצטלקות
אם בטעות נכוותם באצבע תוך כדי הכנת ארוחת ערב, משכך הכאבים הטבעי שאתם צריכים כבר נמצא בידיים שלכם בקצות האצבעות. בצל עשוי לעזור להקל על הכוויה. לבצל יש תכונות חיטוי שיכולות לעזור ולמנוע את זיהום העור והריפוי הוא מהיר. נסו למרוח מיץ בצל כמה פעמים ביום במשך כמה שבועות כדי לראות את הצלקות נעלמות

גירוד
עקיצות של חרקים כואבות מאוד! עם בוא האביב היתושים נמצאים בכל מקום, באוויר בבית ולאן שלא תפנו את הראש הם שם. גרדו בצל במגרדת ועל ידי שפשוף הבצל הפרוס בצידי העקיצות הגירוד יפחת. וזאת בזכות תכולת הגופרית שנמצאת בבצל

הקלה בגודש
נכון שזה מתסכל להיות עם אף סתום? ובנוסף אם יש לחץ על הסינוסים, מתלווים לזה כאבים. כדי לעזור ולהקל קצת מהלחץ חתכו בצל בינוני לקערה ושאפו את אדי הבצל. ראו הוזהרתם, ייתכן ותבכו ותזילו כמה דמעות במהלך ההסנפה.

הצטננות / שפעת
אתם רוצים להיפטר מההצטננות והשפעת קצת יותר מהר? חותכים בצל לחצי ושמים אותו בצלחת ליד המיטה בלילה לקראת השינה. תוך כדי השינה תוכלו לשאוף את אדי הבצל ועל ידי כך להקל על תסמיני ההצטננות והשפעת בזמן שאתם ישנים.

שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.