צמחי המרפא האלה מרפאים חומצת שתן בדם ומונעים שיגדון וכאבי פרקים

שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
לפני שאתה ממשיכים לקרוא, שמרו את מקומכם איתנו בקבוצות הוואטסאפ
קבוצות הוואטסאפ

כאשר יש לכם כמויות גדולות מאוד של חומצת שתן בזרם הדם אתם הופכים לרגישים יותר להיווצרות גבישי חומצת שתן.

רמה גבוהה זו של חומצת שתן בדרך כלל נגרמת על ידי פורין (תרכובת כימית) שהיא תוצרי לוואי של פירוק חלבונים שניתן להשיג ממזונות כגון צדפות, פטריות ואפילו יין.

הגוף שלכם בדרך כלל מחסל חומצת שתן עודפת, אם אתם סובלים משיגדון קיימת נטייה שעודף חומצת השתן תצטבר במפרקים שלכם מה שמוביל להופעתה של גאוט.

גבישי חומצת השתן נוטים להיות חדים ויכולים לגרום לדלקת חמורה וכאב במפרקים.

עם זאת, מטבע הדברים, ישנם צמחי מרפא אשר יכולים לפזר את גבישי חומצת השתן ביעילות מהמפרקים שלכם, בכתבה נציג לכם כמה מהם.

נבטי אספסת

צמחי מרפא אלה ידועים גם בשם לוצרן, והם מלאים במינרלים וויטמינים, אבל הכי חשוב זה שהם יכולים להפחית את חומצת השתן בדם. צמח זה מווסת את רמת ה- pH ומבטיח כי גבישי חומצת השתן במפרקים שלכם ייעלמו.

ציפורני השטן

הצמח הזה בעל תכונות אנטי-דלקתיות והוא יעיל בטיפול בגאוט ודלקת פרקים. הוא יוריד את רמות חומצת השתן בזרם הדם שלכם ומומלץ לצרוך מינון של בין 500 עד 750 מ"ג שלוש פעמים ביום.

מיץ לימון אורגני טרי

ויטמין C במיץ הלימון האורגני הוא נהדר עבור חיזוק רקמת המפרקים שלכם והפחתת כל נזק שייגרם על ידי גבישי חומצת שתן. כשאתם שותים מיץ זה אתם מגדילים את היווצרות הסידן בגופכם אשר יעזור לנטרל את חומצת השתן בזרם הדם שלכם ובכך למנוע דלקת גאוט.

דובדבנים שחורים

הם עשירים באנתוציאנינים אשר בעלות תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון רבות עוצמה, אשר מסוגלות להיפטר מגאוט. דובדבנים אלה גם יעזרו לנטרל את חומצת השתן העודף בזרם הדם שלכם.

לפה גדולה

צמח זה יטהר את הדם וינקה ממנו את חומצת השתן ובכך יגרום להפחתת דלקת המפרקים שלכם. השתמשו ב20 עד 30 טיפות של תמיסת שורש הלפה גדולה בשילוב עם מים. עשו כך 3 עד 4 פעמים ביום במשך כמה ימים.

בריא לדעת מציג מידע כללי בתחומי בריאות ואורח חיים ואינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. תכני בריא לדעת אינם בגדר המלצה או עצה או ייעוץ רפואי. השימוש באתר באחריות בלעדית של הגולש/ת.
שתפו עם חברים ומשפחה, הם עוד יודו לכם!
שיתוף
וואטסאפ
ציוץ
שלח לחבר/ה
טלגרם

תגובות לכתבה

להיות בריאים יותר בכל פלטפורמה, הצטרפו אלינו